2013. június 12., szerda

*Közérdekű közlemény*

Ha eddig nem tudtátok volna, akkor elmondanám, hogy mindegyik szereplő takar valakit, akit én ismerek (ilyen pl.: Lisa, Zoé, Suzie). Tehát most szeretnék egy új szereplőt! Ide lehet írni, ha te szeretnél lenni az új szereplő és ha esetleg más neven szeretnél benne szerepelni, akkor azt is oszd meg velem+kb. 10 mondatos jellemzést, tudnivalókat magadról és úgy tudom tovább írni veled! Ha többen jelentkeztek, akkor szavazásra bocsájtom az oldalon, és még egy kívánságát ha tudom, teljesítem (blog ajánlás, vagy nem tudom..) 
Nagyon várom a jelentkezőket!! :DD

6 megjegyzés:

  1. Szia! Az én nevem Patty (patricia)
    Nagyszájú. Kiáll a barátai mellett. Ha belejön a beszédbe nehéz leállítani. Szeret énekelni, és táncolni. Néha bizonytalan. Jó lelkű. Szeret bajba keveredni! :)

    VálaszTörlés
  2. Én is szeretnék jelentkezni!:) Anne Joiner vagyok(Asztalos Anna).Néha visszahúzódó,de ha a barátaimmal vagyok akkor felszabadult és hiperaktív,olyankor csak úgy ömlenek belőlem a szőkeségek.Imádok a barátaimmal lenni.Néha nagyon flegma vagyok, de van, amikor szinte meg sem szólalok,mert új társaságba csak néhány perc-esetleg óra-elteltével tudok beilleszkedni.Szeretek zenét hallgatni,énekelni,tudok gitározni.Nem vagyok sportos.Ha bántják a szeretteimet,olyan vagyok,akár egy anyatigris,megvédem őket.Sokszor keverem magam bajba,legtöbbszö rosszkor vagyok rossz helyen.:) xx

    VálaszTörlés
  3. Sziaaa :)) Szeretnék jelentkezni :))
    Lili vagyok és általában be nem áll a szám szeretek táncolni es rajzolni. Zene nélkül nem tudnék élni*-* Nem érdekel masok vélemenye( olyan szempontbol, hogy ne mondjak meg milyen legyek) "Ami nem tetszik nem kell nezni" Bar csak ritkan vagyok agresszív...általában kedves vagyok es mindig jo kedvem van :))
    Sokszor nagyon őrült vagyok, ugyanis imadok nevetni és szórakozni :D Társasági leny vagyok :)
    Mellesleg szeretem a vampirokat es a 1D-t :)) (Harry,Louis <33)

    VálaszTörlés
  4. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :D Szeretnék jelentkezni!
      Nina vagyok gondolom ismersz valamennyire mivel olvasod a blogom!Nem nagyon tudnám jellemezni magam,könnyen barátkozok,de ugyan akkor visszahúzódó vagyok,és szégyellős.De ha kell bátor,és tettre kész :D Szeretem a vámpíros blogokat,nem tudom hogy ez fontos-e de Liam a kedvencem és ezzel ő is bekerülhetne a sztoridba :D Persze csak ha akarod :D Nem szeretem ha meg mondják mit tegyek a magam ura vagyok és képes vagyok komolyan gondolkodni,de ugyan akkor nagyon hülye is tusok lenni olyan szinten hogy mindenki a padlón forog a röhögéstől :D És ha talán engem választanál vagy nem tudom hogy fogod ezt eldönteni örülnék neki ha te is segítenél a blogomban :)♥ Szóval ennyi lenne,sok sikert a választáshoz :D♥ Ja,és ne aggódj ha nem én nyerek akkor is ez lesz az egyik kedvenc blogom :D♥♥

      Törlés
  5. Szia, én is szeretnék jelentkezni!
    Hát...nem vagyok a szavak embere, de ha kell tudok beszélni. Kiállok a barátaim, a családom és az igazság mellet. Szeretek olvasni, legyen az egy blog vagy épp egy könyv. Az olvasni valóm mindig a hangulatomtól függ, bár ha az egyik pillanatban ilyen a másikban meg olyan, de ha bele kezdek folytatom. Szeretem a vámpíros dolgokat. Kedvencem a bandából Zayn :D Ha bekerülnék, akkor Amy szeretnék lenni. :D
    Kedvenc blogok listájáról nem fogsz lecsúszni, ha nem én kerülők be, ez nem fog engem akadályozni abban, hogy ezt a remek blogod itt a lényegnél félbe hagyjam, nem tudnék e miatt majd aludni xD :D

    VálaszTörlés