2013. június 30., vasárnap

Díj (10x)

Még mindig az a véleményem, hogy nem érdemlem meg ezeket a díjakat, mert van nálam sokkal jobb író is, de azért köszönöm Zsoo.*nak! :))


Szabályok:
1.) Írj magadról 11 dolgot!
2.) Válaszolj 11 kérdésre!
3.) Írj 11 kérdést!
4.) Küld tovább 11 blognak!

1'Magamról:
  1. magammal hordok egy fakanalat mostanában o.O
  2. meghalt a mamám :((
  3. múltkor festettem egy teknőst, akit Zsombinak neveztem el o.o
  4. Dús a fantáziám
  5. Az "S" betűt szeretem kacsaként rajzolni, általában úgy írom alá a festményeimet
  6. Nem szeretek késni a résszel, olyankor mindig nagyon szomorú vagyok :(
  7. Féltékeny típus vagyok (Nézem nagyba fb-t, aztán meglátom azt a fiút aki tetszik egy lánnyal, amint hülyéskednek, én meg: -Kinyírom, megölöööööm a csajt!!   Anyu meg csak néz XDD)
  8. A fürdőruhámon egy olyan autó van, ami a WMYB-be van :DD
  9. Alig várom, hogy menjünk végre Sopronba :DD
  10. Elvágtam ma az ujjam :/
  11. Már nagyon szeretnék jogosítványt :DD
2' Válaszaim:
  • Nathan Sykes vagy Harry Styles? Reakcióm: Ki az a Nathan?? XDD 
  • Mióta írsz blogot? Nem rég volt egy éve :)) 
  • Hány éves vagy? Haha, még mindig 14 ><
  • Szereted a The Wanted-ot? Ha igen, miért? Ha nem, miért? Nem utálom őket, mert személy szerint ellenem semmit sem tettek :)) Azért mert nem szeretik a One Directiont az amiatt van, mert nem ilyen az ízlésük, és ez magánügy. Bár kicsit csodálom, hogy kihívják a 1D-t, de csak pattogjanak, ki nem szarja le ;$
  • Leborotválnád a hajad VIP koncertjegyért? Azért mindennek van határa :DD XD
  • Szerinted a 1D és a TW ki fog e valaha békülni? Bármi lehetséges :))
  • Szereted a csokit? Ki nem? :DD
  • Meg vagy elégedve magaddal? Nem, szerintem nagy az orrom és mintha egy miliméternyit görbébb volna a mutatóujjam XDD
  • Mit szeretsz a saját blogodban? Én csak azért szoktam rámenni, hogy zenét hallgassak, mert pár kedvencemet válogattam oda és talán ezt szeretem benne a legjobban^^
  • A hosszú kapcsolatok híve vagy? Igen, jó ha az internetkapcsolat hosszú, mert ha rövid, akkor nem tudok netezni xdd
  • Mit üzensz az olvasóidnak? Csak ügyesen ;*

3' Kérdéseim:
~Nathan Sykes vagy Harry Styles?
~Mióta írsz blogot?
~Hány éves vagy?
~Szereted a The Wanted-ot? Ha igen, miért? Ha nem, miért?
~Leborotválnád a hajad VIP koncertjegyért?
~Szerinted a 1D és a TW ki fog e valaha békülni?
~Szereted a csokit? 
~Meg vagy elégedve magaddal?
~Mit szeretsz a saját blogodban?
~A hosszú kapcsolatok híve vagy?
~Mit üzensz az olvasóidnak?

4' Küldöm:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése