2013. június 17., hétfő

Díj (8x)

Nagyon szépen köszönöm Major Zsuzsinak a díjat, meg hogy olvassa és tetszik neki a blogom. Én igazából nem tudom miért kapom ezeket a díjakat, mert komolyan nem nagyon tartom nagy számnak az enyémet, meg elég gyatra a fogalmazásom is...XD 
Szabályok:
1.) Írj magadról 11 dolgot!
2.) Válaszolj 11 kérdésre!
3.) Írj 11 kérdést!
4.) Küld tovább 11 blognak!
 
1' Magamról:
  • Jelenleg meg vagyok fázva, sajnos...
  • Mindenből szeretek valami vicceset kihozni :))
  • Imádok zenét hallgatni
  • Ballagásra kaptam egy olyan csokrot, amin a virágok helyett ferrero rocher csoki van :DD 
  • Éppen eszek xddd (szalámis szenya paradicsommal :DD) 
  • Utálom a focistákat, mert nagyon nagyra tartják magukat. De amúgy a focit szeretem nézni is, meg csinálni is. Öhm...a magyar foci nagyon szar, berúgnak egy gólt és azt hiszik ők a sztárok... :P
  • Sosem jöttem ki jól az osztályfőnökömmel, aki történetesen a tesi tanárom is volt, mert én nagyon makacs személyiség vagyok xdd
  • Nem érdekelnek a leszólások, őszintén hidegen hagynak, én csak azzal foglalkozok amit jónak mondanak^^ 
  • Nem vagyok előítéletes
  • Elájulok a vér látványától :SS
  • A karomon mindig van egy piros gyöngyökből álló gumis karkötő és azzal szoktam felkötni a hajam, mint Lisa a történetbe :))
2' Válaszaim:
  1. Vártad már az év végét? Hát nagyon nem, a búcsúzás fáj :') 
  2. Melyik a kedvenc tantárgyad? Matek, magyar, fizika :DD Bár év végén rontottam fizikából és csak 4-es lettem, de szeretem :33 
  3. Mikor lettél Directioner?Épp ezen gondolkodtam kora reggel és valamikor a Gotta Be You környékén :))
  4. Kedvenc számod?  Ed Sheeran - Homeless még mindig :DD
  5. Hogy ha választhatnál hogy egy lakatlan szigetre kerülsz az 1D-vel étel, ital nélkül, vagy kapsz a koncertjükre egy jegyet legesleghátulra és nem tudsz velük találkozni, akkor melyiket választanád? Szerintem Niall megölne ha olyan helyre kerülne a választásom miatt, ahol nincs kaja, ugyhogy az előbbit választanám, tudjátok aki a kicsit nem becsüli, a nagyot nem érdemli ;)
  6. Legtöbbször mi miatt vagy szomorú?  Nagyon ritkán vagyok szomorú, de nem tudom legtöbbször mi ennek az okozója, szerintem mindig más :DD
  7. Hány 1D-s posztered van? 5
  8. Szoktál valamilyen magazint vásárolni? Popcorn, Bravo, ilyesmit :)) Na meg megrendeltem a Popcorn Dierctionert, remélem ti is ;D
  9. Van olyan szám, ami szomorúvá tesz? Ha van, melyik az? Beyonce - I Was Here  Erre engedtük el vasárnap a lufikat ballagáskor, szimbolizálva, hogy az évek is milyen gyorsan elszálltak. Annyira sírtam akkor, ez a szám meg tökéletes volt hozzá ;//
  10.  Mit látsz mikor kinézel az ablakon? Hatalmas, égbe nyúló fenyőfa, még egy fa(kisebb), lila virág, kicsi kertecske, Szomszéd házának az oldala, kutyusunk alszik a fűben :))
  11.  Hogyan szoktad hordani a hajad? Kiengedve, ha kedvem tartja göndörítem, vagy egyenesítem néha, nagyon-nagyon ritkán >.< 
3' Kérdéseim: /Bocsi, de visszakérdezek:))/
~ Vártad már az év végét?
~ Melyik a kedvenc tantárgyad?
~Mikor lettél Directioner?
~ Kedvenc számod?
~ Hogy ha választhatnál hogy egy lakatlan szigetre kerülsz az 1D-vel étel, ital nélkül, vagy kapsz a koncertjükre egy jegyet legesleghátulra és nem tudsz velük találkozni, akkor melyiket választanád?
~Legtöbbször mi miatt vagy szomorú?
~Hány 1D-s posztered van?
~Szoktál valamilyen magazint vásárolni?
~Van olyan szám, ami szomorúvá tesz?
~Mit látsz mikor kinézel az ablakon?
~Hogyan szoktad hordani a hajad?
 
4' Küldöm:

2 megjegyzés: