2013. június 18., kedd

2. ~ 5.

 Beletettem mindenemet ebbe a részbe, hogy érzékivé és enyhén durvává varázsoljam, remélem elértem a kellő hatást nálatok :DD Nagyon szépen kérlek kommenteljetek, mert eszméletlenül érdekel, hogy milyen lett és mi róla a véleményetek :)) Plusz lájkokat az oldalamra: Ruhák és képeek Előre is köszönöm^^

-Lefeküdnél Lisával? - kérdezte Louis.
Párat pislogtam, majd kíváncsian Liamre néztem. Azt látni kellett volna, ahogy a fiú még a levegőt is szaggatottabban vette.
-Igen! - mondta feszülten.
Beleharaptam az ajkamba, majd figyeltem, ahogy Liam pörget. Bevallva őszintén Liamnek eléggé jól kidolgozott teste volt, ami nekem is feltűnt, tökéletes izmai a szűk pólóján keresztül látszódtak. 
-Niall! - mosolyodott el Liam, amikor a szőkeségre mutatott az üveg.
-Merek! - válaszolta meg a még fel sem tett kérdést.
-Rendben, akkor tegyél Lisa orrára egy kis tejszínhabot és nyald le! - utasította a srácot.
-Miért én? - nyögtem fel.
Niall fölállt, a kezében egy tejszínhabos flakonnal tért vissza, amiből egy kicsit az orrhegyemre nyomott. Szemeimet összepréseltem, hogy legyünk gyorsan túl rajta, mert azért na, nem szokták nyalogatni az orrom mindennap, hogy megszokhassam. Egy apró érintés és kész volt.
-Ennyik vagytok! - ujjongott Niall, hogy mennyire ügyes.
Aztán ő is pörgetett, Zaynnél állt meg.
 -Na Zayn felelsz vagy mersz? - kérdezte a szöszi.
-Merném azt mondani, hogy felelek? - vonta fel kérdőn a szemöldökét a fiú.
-Még szép hogy nem! Akkor hát, hmmm...mi is legyen? - simogatta az állát.
Niall összeszűkült szemekkel nézett végig a társaságon, fontolgatta mi jót találjon ki. Csak nehogy megint én legyek benne, mert akkor tuti kiszállok, vagy legközelebb elhívom Suet és Zoét, akkor rendesen tudnánk játszani, legalábbis jobban érezném magam több lánnyal a környezetemben.
-Megvan! Zayn, vágj le egy kicsit a hajadból és ragasz az orrod alá bajuszként! - tapsikolt a szöszi az örömben, hogy milyen jót talált ki.
Louis féltékenyen karba font kézzel fordította el a fejét Nialltől, hogy miért nem ő talált ki ilyen frappánsat. 
Hát nem is kell mondanom, hogy Zayn hány percig ámult a feladata hallatán, hogy az ő tökéletesen belőtt hajából hiányozzon akár egy hajszál is. Még azt is el tudtam képzelni, hogy minden reggel mikor felkel és meglát a párnáján egy-két este elhullajtott hajszálat, azt megsiratja.
-Na! Csináld már! - unszolta Niall - Öhm Lisa, hoznál ollót? 
Remek, rám is haragudjon meg. Gyönyörű barna szemeivel rám tekintett, majdnem elájultam ahogy megláttam azt az aranyos bociszemeket. Mozdulni sem tudtam, nem ám még ollót hozogatni. Bár akkor engem is beletett volna, csak ne a számára kedves dolog egy kicsiny darabjától szabaduljon meg. 
Hát jó, megmozdultam, lábaimat mozgásra ösztökéltem és egy ollóval tértem vissza. Zayn nagyon mérgesen és kihívóan nézett rám.
-Ezt még megbánod! - mondta ijesztően.
Nagyot nyeltem. Mégis hogy bántana egy vadászt, aki kicsi gyerekkora óta benne van a sűrűjébe?
Csak mérgesen a kezébe nyomtam az ollót, mire kicsit felszisszent, mert az éle hozzáért a bőréhez, s egy kis vércseppecske serkent ki belőle, gyilkoló pillantásokat küldött felém, ezzel felkeltve a figyelmem, ezután szorulni fogok.
Zayn megcsinálta, nagyon nehezen rávéve magát. Niall meg a celluxot elfelejtette mondani, így azért is ki kellett mennem, csak úgy tudta Zayn bajuszként fölragasztani, ami eszméletlen vicces volt.
Utána nem volt érdekes, csak Louis próbálkozásai voltak érdekesek, ahogy Niallét próbálta felülmúlni. A végén Zayn volt megint, aki engem pörgetett ki, akkor a többieknek már mennie kellett így nem került rám sor....de mégis, mivel Zaynnek nem volt dolga. 
Liam, Niall és Louis már húzták a cipőjüket, mivel már esteledett és éhesek is voltak, ezért menniük  kellett, pedig nagyon jó hangulatot varázsoltunk a délután. 
Persze így sem maradtam magamra, mivel Zayn azt mondta, hogy marad mert neki nincs kedve menni és ő sem szeretne egyedül maradni, így legalább boldogíthatjuk egymást. Mindezt Harry nem nézte jó szemmel, mind végig szúró pillantásokkal nyugtázta nemtetszését, de az éhsége ellen nem tudott parancsolni, valószínűleg rég nem jutott vérhez és azért mégsem akart letámadni, ami nagyon aranyos tőle, hogy nem lehetek a vacsorája.
Az ajtócsapódás jelezte, hogy mind a négyen elhagyták a házat, s kellemes élményekkel távozhattak. 
Egyszer csak azt éreztem, hogy karok fonódnak a derekamra, s egy mély férfias morgás hallatszott a fülem mellett. Az illető egy gyors mozdulattal maga felé fordított, így egymással szemben állhattunk.
-Mit akarsz? - söpörtem le a kezeit magamról.
A kezeimet a csípőmre tettem és kérdőn néztem rá.
-Téged - suttogta, s szemei csillogtak a vágytól.
-Óhó hapsikám, te aztán nem lacafacázol - böktem bele a mellkasába a mutatóujjammal.
A teste szilárd falként tornyosult előttem, pár centivel lehetett magasabb nálam, de mégis sokkal nagyobbnak tűnt hozzám képest.
-Miért emlékszel rám? - emelte fel kezeit és finoman az arcomat simogatta vele.
Basszus, mindenki ezzel a kérdéssel jön hozzám, hogy miért nem emlékszel?, miért pont erre, meg arra emlékszel?....egyszerűen megőrjítenek ezekkel.
 -Mit kéne mondanom? - álltam tekintetét.
-Semmit... - s ajkai az enyémre tapadtak.
Szívem hatalmasakat dobbant minden egyes érintésétől ami az érzékeny bőrömet érintette. Puha ajkai mindenhol ott voltak, a számon, a nyakamon, érintették a bőröm felületét, néha finoman bele-beleharapott, amitől még inkább beindított.
Nyelvünk vad táncot járt, kezét föl-lecsúsztatta a hátamon ezzel a ruhát rajtam lágyan morzsolgatta. Nem bírtam betelni vele, jobban akartam őt és ez rajta is érződött. Kezei keményen, de mégis érzékenyen simultak a karomra és húztak felfelé a szobámba. Egy mozdulattal karjaiba kapott és fénysebességgel rohant fel velem a szoba, ahol rögtön a falnak préselt. A hátam nagy hanggal érkezett neki, már azt hittem eltört valamim, de őszintén nem érdekelt, mondjuk nem mintha éreztem volna mást a fiú érintésein kívül. Megbabonázott, elragadott magával és egy másik teljesen más dimenzióba repített, ahogy csak gyönyör és mámor volt. 
A ruhákat emberfeletti erővel és sebességgel tépte le rólam. Furának gondoltam, hogy én egy szál fehérneműben virítok, ő meg teljes harci díszbe ott van mellettem.
Mindketten kapkodtuk a levegőt, de ajkaink egy pillanatra sem váltak el. Nagyon ügyetlenül, de igyekeztem kigombolni az ingét, ami gondosan meg volt igazítva, persze nem sokáig. Az érzelmek hevessége túltett azon, hogy gondolkodnánk mit is teszünk valójában, csak amit diktált a pillanat heve.
Óvatosan kibújtattam egy újabb gombot a lyukon, ez volt a második és vagy vissza volt nyolc darab, mit sem kell mondanom, Zayn egy rántással szabadult meg tőle. Az anyag cafatokban hullott a szoba szőnyegére. A fiú nagy gyorsasággal az ágyhoz vitt, majd ledobott rá, amitől kicsit nyöszörögtem, mert hátam már nagyon fájt a sok ütéstől. De mégis ahogy fölém hajolt eltűnt minden fájdalom.
 Szája a hasamon kalandozott el, majd haladt felfelé és a nyakamon állapodott meg. Mintha apró tűk érintették volna vékony bőröm és vájódtak belém. Egy nyögés hagyta el a szám, amitől Zayn jobban hozzám férkőzött és hatalmas kezeit a hátam alá helyezte, s lágyan simogatta azt.
Hallottam, ahogy nagyokat kortyol belőlem, éreztem hogy a az álla súrolja a nyakam alját. Majd feljebb vándorolt és ajkait újra az enyémre tapasztotta. Megéreztem a saját vérem ízét, először undorítónak találtam azt a vas ízű dolgot.
Lábaival közrefogta a csípőmet, néha jobban megszorította, amitől a hátam megemelkedett.
Erősen hajába túrtam és közelebb húztam magamhoz. Finom illatát mélyen beszívtam, szinte elkábultam tőle. Egyszerűen megőrjített.

10 megjegyzés:

  1. Úristeeeen!! Nagyon jó lett !!! De nehogy meg egye már Zayn Lisa-t!! Ááááá!! Alig várom a kövi réééészt!!:)

    VálaszTörlés
  2. kiváncsi vagyok arra, hogy most átváltozik-e Lisa vagy sem. :)
    már izgatottan várom a kövi részt. ^^ #yepp

    VálaszTörlés
  3. Neeeeeeeeeee ilyen nincs! Miért pont Zayn?? :OO xdd Miért nem lehetett Harry vagy akkor már Niall! xd Nagyon jó ez a rész tökéletes ha akartad volna akkor sem tudtad volna elrontani! :D Nagyon jó siess a kövivel nagyon várom :D♥♥

    VálaszTörlés
  4. Ez a rész kib@szott jó lett. Úgy várom a folytatását!!! :)

    VálaszTörlés
  5. *o* Nagyon jó lett*-* Siess a kövivel!:)<3

    VálaszTörlés
  6. Áááá... imádom ezt a részt, és Zayn-t :DD. Siess a következővel :DD

    VálaszTörlés
  7. Miért??!!
    Harry miért nincs ilyenben soha benne??!!
    Ez felháborító ˇ^ˇ xDD
    De nehogy azt gondold nem tetszett ez a rész!! ;) Nagyon jó lett *___*
    Zayn a kis rosszfiú :333
    Már kíváncsi vagyok, hogy a végén mi lesz.. DE TE ÁLLANDÓAN HÚZOD AZ AGYAM!! :PPP
    Gyorsan hozz kövit!! :DD

    VálaszTörlés
  8. nagyon jó lett. akkor a vége az lesz, hogy Lisa minden fiúval kavar majd? én nem bánnám. IMÁDOM. gyorsan kövit.

    VálaszTörlés
  9. imádom ezt a részt. kiváncsi vagyok mi lesz Lisa-val. siess a kövivel!!!

    VálaszTörlés
  10. Úristen nagyon jó lett imádom ezt a részt!!! :D kíváncsi vagyok, hogy most akkor Lisa átváltozik-e :O nagyon siess a kövivel!!! *-*

    VálaszTörlés