2013. június 16., vasárnap

Az említett zöldnap XD

Nos, a zöldnap a tanévben lévő utolsó napon van, amikoris a végzősök(8.-osok) beöltöznek valami eszméletlen hülyén és utoljára egy nagyon jót szórakoznak.
A képen jól látszik szerintem a lényeg xD Én volnék az ördög, mellettem egyik osztálytársam >.< Jajj az a papucs..xd
Akkor gyülekeztünk a városban és úgy mentünk végig a suliig, közben valami nagyon hülye zenéket énekeltünk és mindenki hülyének nézhetett minket.
 Első óra előtt kétszer körbejártuk a sulit, jól megmutatva ezzel magunkat mindenkinek. Ballagási dalokat énekeltünk, meg ilyesmi. Harmadik órába pizzáztunk, mindegyik órán karaokéztunk, szünetekbe meg jártuk a sulit. 
A kicsik úgy megbámultak minket XDD
Na, nagyjából ennyi a zöldnap^^ én ezt a napot vártam a legjobban az évben, szerintem érthető is :DD A kövi rész minden bizonnyal holnap, ma eléggé kibuliztam magam, a sok ajándék...:)) Kaptam tabletet, úgyhogy majd ott is tudom írni, yepp^^

5 megjegyzés:

  1. Újabb díj és csak rád vár! ;) http://theangelsavior1d.blogspot.hu/2013/06/3-dijam.html

    VálaszTörlés
  2. nallunk bolondballagasnak hivjak:D jo a cuccod:DD

    VálaszTörlés
  3. Nálunk is bolondballagásnak hívják.

    VálaszTörlés