2013. június 30., vasárnap

Díj (12x)

Nagyon szépen köszönöm a díjat Bianka Bereczkynek a díjat, nagyon hálás vagyok érte :)) Örülök, hogy tetszik a blogom^^
Szabályok:
1.) Írj magadról 11 dolgot!
2.) Válaszolj 11 kérdésre!
3.) Írj 11 kérdést!
4.) Küld tovább 11 blognak!

1' Rólam:
  1. Szeretek csak úgy utazgatni, amikor apuval csak úgy megyünk valamerre :))
  2. Este lefekvés előtt zenét szoktam hallgatni, mert az megnyugtat
  3. FAKANÁÁÁÁL XDD ezzel mászkáltam tegnap, meg ma is és keményen fenyegetek vele xd
  4. Ha a leghülyébb ötletek kitalálóját kéne megformázni, akkor rólam készülne az a szobor xd
  5. Két bátyám van, akik sokkal idősebbek nálam, de nem egy az anyukánk :))
  6. Fáj a lábujjam ><
  7. Bordó a kanapénk :DD
  8. Igazából Lisát, a főszereplőt a barátnőmről formáztam :)
  9. Nem bírom a feszültséget
  10. Gyorsan felejtek
  11. Nem épp kellemes gyerekkorom volt

2'Válaszaim:
  • Kedvenc banda/férfi énekes/női énekes?  Union J, Ed Sheeran, Beyoncé
  • Kedvenc ország? Írország :))
  • Szereted az állatokat? Igen :))
  • Voltál már koncerten? (ha igen, milyenen?) igen, Lola koncerten xdd
  • Legjobb emléked? Nem tudom xd
  • Legrosszabb emléked? Hosszú..:/
  • Kedvenc filmed? Nincs kedvencem
  • Kit ölelnél most meg legszívesebben?  ŐT ♥
  • Nyár vagy tél? tél :3
  • Sportolsz valamit? A távirányítót emelgetem ><
  • Hogy jött az ötlet az íráshoz? Egyszercsak néztem a tévét és csak megszállt az ihlet, amit rögtön papírra is vetettem, majd egy blogba tettem :)

3' Kérdéseim:
~Kedvenc banda/férfi énekes/női énekes?
~Kedvenc ország?
~Szereted az állatokat?
~Voltál már koncerten? (ha igen, milyenen?)
~Legjobb emléked?
~Legrosszabb emléked?
~Kedvenc filmed?
~Kit ölelnél most meg legszívesebben?
~Nyár vagy tél?
~Sportolsz valamit?
~Hogy jött az ötlet az íráshoz?

4' Küldöm:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése