2013. június 13., csütörtök

2. ~ 2.



Hali!:)) Most korábban van új rész, mert megyek mamához és holnap zöldnap, tuti ruhába leszünk, ördög jelmez, stb. A többi rész nem tudom hogy lesz, mert ballagás meg ilyesmik, de majd hozom^^ Sok kommentet kedves olvasók!! :DD

Azonnal talpra álltam és Lisa mellé siettem, aki párat pislogott és érdeklődően meredt rám.
Valami nincs rendben, valami megváltozott. Lehet, hogy csak én vagyok a hülye, de oly furcsán hatott most a jelenléte.
-Szia Lisa! - simogattam meg az arcát.
Közelebb hajoltam hozzá és egy puszit adtam a homlokára. Ez egy kérdő tekintetet eredményezett tőle.
-Te ki vagy? - kérdezte végül.
Szemeim kikerekedtek. Nem emlékszik rám??
Feljebb csúszott az ágyon a lány és körbe nézett a szobában, továbbra is kíváncsian fürkészte a többieket, akik, mint megkövült szobrok, ültek a kis padon.
-Zoéé!! Hát te mit keresel itt? És ki az a fiú melletted, netán forrósodnak a hangulatok? - húzogatta a szemöldökét.
Nem értek semmit, rám és Louisra nem emlékszik, de Zoére igen? Na persze, ő a barátnője volt, de mi ránk is igazán emlékezhetne.
-Lisa....Annyira aggódtam érted! - termett ott barátnője mellette és ölelte szorosan magához.
Zoé szeméből pár könnycsepp szökött ki, örült, hogy Lisa él, hiszen annyi mindent élhettek át.
-Zayn hol van? - tudakolta Lisa.
-ZAYN??? - tátottuk el a szánkat Louissal.
Ez nem fair. Rá hogy emlékezhet??? 
Louis felugrott és érdeklődően járta körbe a lányt. Bizonyára gondolkodott a dologról.
-Zaynre honnan emlékszel? - tette fel a kérdését Lou.
-Hát...jóba vagyunk, nem? - pislogott értetlenül.
Ahogy látom pár dolog nem tiszta neki.
-Zaynnel? - nevetettünk fel barátommal.
- Vele elég nehéz jóba lenni! - tettem csípőre a kezem.
Ez igaz, Zayn mindig erőszakosabb volt, sokkal jobban kívánta az emberi vért, amit meg is szerzett magának, kicsit durva alak. Ha nem támad le egy embert se, akkor lehet vele beszélgetni, de ennek oly kevés az esélye.
 Ekkor Josh lépett be egy kávéval a kezében, most igyekeztem elkerülni, nehogy megint rá buritsam. Ő persze mit sem sejtett az eddig történtekről.
Mérgesen néztem rá, ő meg nem értett semmit, hogy miért ilyen feszült a hangulat.
Josh Lisára nézett és elmosolyodott, majd egyet kortyolt az italából.
-Tehát felébredtél - nézett rá.
Utána elmosolyodott és rám pillantott.
-Josh! Lisa miért nem tudja ki vagyok? - tértem a lényegre.
 Louis megköszörülte a torkát, hogy jelezze, ő is jelen van.
-Jól van, akkor miért nem tudja KIK vagyunk? - javítottam ki.
-Nem ismer fel titeket? - lepődött meg.
Biccentettünk.
-Ez aránylag normális, hiszen nagy kockázatnak volt kitéve, az is csoda, hogy életben maradt. Ez a pici tényezőn meg javíthattok. De lehet, hogy visszatér az emlékezete - vonta meg a vállát.
-Emlékeznem kéne rájuk? - pislogott értetlenül az említett.
Louisra nézett, aki aprót bólintott.
Zayn vajon miért maradt meg neki? Alig beszélhettek pár szót, nem már rögtön ő jut eszébe. Hirtelen féltékenység fogott el emiatt. Tudnia kéne ki vagyok, még akkoris, ha elcsesztem mindent, hiszen annyi minden történt...várjunk, ezek szerint a csókunkra sem emlékszik, vagy amikor az ölemben ült, én erősen szorítottam magamhoz és sírtunk, vagy amikor én vele maradtam este, hogy ne érezze egyedül magát, erre mind nem emlékszik már, a sok együtt töltött pillanatra. És valószínűleg nem is fog.....
Visszamentem az ablakhoz és a párkány alatti radiátornak dőltem. Hátat fordítottam a lánynak, nem akartam a szemébe nézni, ő nem az a Lisa volt többé, akit szerettem, akivel mindenfélét átéltem. Nem bírtam többé ugyanúgy tekinteni rá. Minden megváltozott.

~pár nap múlva~
Nem tudom mi zajlott le amíg távol voltam tőle, nem tudtam aludni, nyomta a szívem az egész. Egy perc sem telt el úgy, hogy ne ezen gondolkodtam volna.
Louis, Niall és a többiek rávettek, hogy elmenjünk meglátogatni Lisát, amikor nincs otthon az apukája. Esélyem sem volt ellenkezni igazából, mert Liam olyan meggyőzően mondta, hogy tudtam, itt nincs menekvés.
Niall bepakolt a Range Roverbe egy hűtőtáskát, gondolhatom mi volt benne.. Nem szóltam, az ő étvágya sosem múlik, nem is akartam emlegetni, mert még felkapja a vizet és a poénjaival fáraszt.
-Harry, minden rendben? - tette vállamra a kezét Liam.
-Szerinted? - emeltem rá tekintetem.
Együttérzően megveregette a vállam, majd beszállt az autóba, mi meg hárman, Louis, Niall és Zayn hátra tömörültünk be. Én ültem középen, így Zayn mellettem volt, még mindig irigységből mérges voltam rá, hogy miért pont ő. De próbáltam csitítani a bennem szunnyadó vámpírt és lenyugodtam.
Zayn persze tudott róla, hogy Lisa ő rá emlékszik ötünk közül, ami egy csibész mosolyt eredményezett tőle és ezt mondta:
-Srácok, aki tud, az tud!
Persze most már nagy lett a képe és innentől azt fogja fontolgatni, hogy megszerezze a lányt, tehát esélyem sem lesz. Ez pedig nem következhet be!
Niall óvatosan vezetett a házig, majd amint odaértünk kipattantunk az autóból.
Lisa egy elég barátságos környéken lakott, vidám szomszédok, akik mindenféle csicsás virággal díszítik otthonuk kertjét, minden hónapban kertipartit tartanak és meghívják családtagjaikat, ismerőseiket, hogy eldicsekedhessenek gyönyörű kertjükkel. Egy baj volt, hogy akármerre indultál el, vámpírtanya mellett haladtál el. A bárban történt eset szolgál például, ahol nem rég Lisával találkoztunk, egyik legveszélyesebb hely és tudtam, hogy még biztosan visszamegy oda, ha nem másért, akkor az újabb feladatok becserkészése miatt, hisz akár hiszi akár nem valaki, ez egy nagyon jól menő hely. Nem csoda, hogy én is szoktam oda járni.
Louis oda ment az ajtó elé és bátran becsöngetett, mire egy kiáltás hangzott a felső emeletről:
-MEGYEK!
 Pár másodperc múlva már ott is termett az ajtóban és vigyorogva fogadott minket. Nem gondoltam volna, hogy Louis után lehetek még valaha ennyire féltékeny. Persze előbb említett barátom is kicsit szomorú volt, hogy volt "barátnője" nem emlékszik arra, hogy együtt lettek volna, de nem akartuk erőltetni a témát, belefolyni ilyen részletekbe, hiszen ha mindent elmondanánk akkor az túl sok lenne neki. Josh azt mondta, hogy ne erőltessük, mert az még rosszat is tehet. Ez egy nagyon könnyű dolognak hangzik, de valójában a legnehezebb.
Csillogó szemei egy pillanatra engem találtak meg, majd rögtön Zaynre kúsztak, ami egy hatalmas mosolyt eredményezett.
Esküszöm, abban a szent pillanatban tört darabokra a szívem, mely apró szilánkokként súrolta a földet szikár talaját...

7 megjegyzés:

  1. imádtam. ♥ remélem nemsokára hozod a kövi részt!!^^

    VálaszTörlés
  2. nagyon jó. van nálam meglepi :)
    http://dark-turns-to-light-story.blogspot.hu/2013/06/tizenegyedik-dij.html

    VálaszTörlés
  3. Nyáááááááá...,ilyen nincs miért nem emlékszik??!! xd Legalább Harryre emlékezhetne xd :D Kész vagyok idegileg szóval siess a kövivel nagyon várom :D♥♥

    VálaszTörlés
  4. uristen ezt nem hiszem el!!! :O eszméletlenül jó lett, kíváncsi vagyok hogy emlékezni fog-e!! :D siess a kövivel :DD

    VálaszTörlés
  5. :o Naaa ez nekem így nem nagyon tetszik:D Nagyon jó lett IMÁDOM. Siess a kövivel!:)<3

    VálaszTörlés
  6. Miért,mond miért??!! :OOO
    Azt a "betyármindenségit" ez nagyon jó rész volt!!!:DD
    Mindenkivel összefog jönni??!! Hmmm??!! :PPP (Amúgy mindegyiküket imádom!!)
    Miért itt hagytad abba?! Úgy olvastam volna még!! :PP :DD
    Nagyon siess a kövivel!!! :DDD ;)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon jóó! *-* Siess a kövivel! És miért pont Zayn?? :O

    VálaszTörlés