2013. június 19., szerda

2. ~ 6.

Jee, korábban van rész :DD Unatkoztam, így megírtam a kövit, ugyhogy sok kommentet rá!! Ééééés megvan ki lesz az új szereplő, megkértem 4 barátnőmet, hogy válasszanak és végül Never let you go!  lett a nyertes, nem tudom hogy döntöttek, de ez lett a végeredmény :)) és mivel többen jelentkeztetek, ezért még egy lesz benne, aki nem más, mint Nina Grand, így hát meglepetés lesz, hogy mi történik a két új szereplővel, remélem tetszeni fog ahogy kialakítom a dolgot, pedig valójában még én sem tudom hogy lesz, de ahogy hozza az ihlet^^

Reggel kipihenten ébredtem. Befelé voltam fordulva az ágyon így láthattam a békésen szunyókáló Zaynt a másik felén. Halkan szuszogott, ami csikizte az orromat és egy mosoly jelent meg az arcomon.
Lassan rászántam magam és a rózsaszín papucsomba bújtam, úgy indultam meg az erkélyre. Kint a hideg csempés talajzat érintette a lábam, a reggeli hűvös szél megcsapta meztelen karomat, amitől libabőrös lettem. Kihajoltam az erkély korlátján és nagyot szippantottam a friss levegőből.
Kiélveztem a táj látványát a reggel még ébredő természetet. Keleten már jött fel a nap, én onnan tudom csak hogy merre vannak az égtájak, hogy van az a mondóka, hogy "Előttem van észak, hátam mögött dél, balra a nap nyugszik, jobbra pedig kél" és ennyi lenne, itt megáll a tudomány.
Nagyot sóhajtottam, nem volt min gondolkozzak.
 Az éjszaka hatására tele voltam kék és lila foltokkal, amik nem kicsit fájtak, így igyekeztem elkerülni minden érintést, mert egyre jobban szúrtak a helyei. A lábaimon voltak a legrosszabbak, akkor még a hátamat nem is akarom említésül tenni, még jó, hogy nem láttam. De a lábaimon hatalmas foltokba voltak véraláfutások. 
A nyakamhoz kaptam, amit pedig több harapásnyom ékített, más helyen is voltak, de itt feltűnőbbek. Muszáj lesz valami sálat keresnem ezeknek.
Nem, nem bántam meg semmit, nagyobb hülyeségeket is csináltam ennél, de ezt legalább élveztem is. 
-Min gondolkodsz? - hallottam meg a kérdést a hátam mögül.
Hátra fordultam, megpillantottam Zayn tökéletes alakját. Egy szál boxerben feküdt a takaró tetején gyönyörű barna szemeivel engem fürkészett. 
-Hogy fel kéne öltözni, neked meg haza menni...?? Ki tudja, talán ezen - kacsintottam egyet.
-Haha, vicces vagy ma reggel - nevetett fel.
-Én komolyan gondoltam drága!
Közelebb mentem hozzá és egy puszit leheltem ajkaira, mire ő közelebb húzott. Egy hatalmas nagy ordítás hagyta el a számat a hirtelen mozdulatától, egyrészt nem számítottam rá, másrészt ahogy megrántott fájdalom nyílalt minden egyes porcikámba. Nos igen...a tegnap este nyomai maradandóak maradtak.
-Jesszus Lisa, jól vagy? - aggódott értem.
Meg sem tudtam mukkanni, a fájdalom szépen lassan kerített hatalmába, csak pár nyöszörgő hangot tudtam kiadni.
Zayn tartott, hogy nehogy elessek, különben már a földön feküdnék összegörnyedve.
-LISA!! EZEKET ÉN CSINÁLTAM??? - futtatta végig lágyan az ujjait a lábamon lévő lila foltokon.
Félőn bólintottam.
Nagy levegőket vettem, bár szaggatottan, de végre jutott valami a tüdőmbe. Pár könnycsepp hullott végig az arcomon.
Zayn felkapott és finoman az ágyra tett, de még így is éreztem minden egyes mozdulatát. 
Szépen minden kezdett rendbe jönni, a színek is visszajöttek és a szívverésem is kezdett csillapodni.
Tekintetemet Zaynre helyeztem, aki egy késsel állt a kezében. Azonnal a szívem újra kalapálni kezdett és bepánikoltam, hogy mit akar csinálni, majd csak végig húzta az alkarján, amiből vörös vércseppek szöktek elő.
 -Idd ezt meg! - nyomta a számnak.
Remek, komolyan, ilyen nincs. 
Mivel más választásom nem nagyon volt, így kortyolgattam a folyadékot, ami gyorsan folyt végig a torkomon. 
Az égető érzés a végtagjaimban kezdett alábbhagyni. Szemeimet lecsuktam, nem akartam végignézni, hogy mit is csinálok, tudatilag sem, de az szinte lehetetlennek hatott.
-Jól van, elég! Lisa, nem marad nekem - nevette.
Elengedtem a karját, amit időközben közelebb hoztam, hogy jobban hozzáférhessek.
-Nyugi, ettől nem leszel vámpír! - mondta amint meglátta az ijedséget az arcomon.
-Vadászként csak tudom mitől leszek az és mitől nem! - pöcköltem meg a homlokát.
Egy darabig így voltunk, ő az ágy mellett guggolt, én félig ültem és homlokunkat egymásnak támasztottuk.
-Én..annyira sajnálom! - jelent meg a hangjában a szomorúság.
-Nem, nincs semmi gond, mármint ezzel nem törődök, fájdalom ide, vagy oda. De ugye tudod, hogy köztünk több nem lehet? - nyomtam egy puszit az orra hegyére.
Fél percnyi meglepődöttség volt az arcán, aztán egy műmosoly.
-Persze, mi más lenne? - tetetett vidámságot.
Aha, persze, el tudom képzelni.. No igen, ő is férfiből van, a büszkeség fontosabb mindennél, nem de?
-Remek, akkor valamelyik este - kacsintottam, majd felálltam és megindultam a konyha felé.
Komolyan, olyan kiszámítható, mint a többi hímnemű egyed.
Lementem az étkezőbe, egy tálba gabonapelyhet és tejet öntöttem, előhalásztam egy kanalat az egyik fiókból és leültem az asztalhoz. Jó ízűen kanalaztam be a finomságot, ami az üres gyomromat megtelítette étellel. Amint végeztem a mosogatóhoz mentem, megfogtam a szivacsot, egy kis mosogatószert öntöttem rá és z illatozó habos szivaccsal dörzsölgettem tisztává a tálat.
Karokat éreztem a derekamra fonódni, rögtön deja vu érzésem volt a tegnap éjszakához kapcsolódóan.
-Mihez volna ma kedved? - suttogta a fülembe azon a férfias hangján.
-Zayn.. - kezdtem volna bele hosszas mondandómba ezzel kapcsolatban.
-Nyugi Lisa, ez ilyen barátság extrákkal..ha érted mire gondolok - duruzsolta.
A két mellem közötti részt kezdte el dörzsölgetni, amitől beindultam és ezt ő is tudta.
-Hm...vidámpaaark.. - nyögtem ki.
Erre abbahagyta, éreztem amint elmosolyodik.
Zayn leszedte a karjait rólam, így eltörölgettem a vizes tálat és a helyére tettem.
-Akkor öltözz át! - tette zsebre a kezét.
Észre sem vettem, hogy ő már fel van öltözve. Megindultam felfelé, ő biztatáskép belemarkolt a fenekembe.
Untitled #59

Fent gyorsan kiválasztottam valamit, ami a nyárias időhöz megfelelt, hajamat hátrafogtam gumis karkötőmmel és már vonultam is lefelé, mikor megakadt a szemem egy kalapon, s azt is magamra öltöttem. Egy táskába belepakoltam minden szükséges holmit és lecaplattam Zaynhez, aki a falnak dőlve várt, amint meglátott az a szexi mosoly ült ki az arcán.
Mivel már nem fájt semmim így gond nélkül suhantam oda mellé és indultunk kifelé, ahol négy csillogó szempár fogadott.

4 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  2. imádooom. uuh, Zaaayn *.*
    ja és egy kis meglepi :)
    http://dark-turns-to-light-story.blogspot.hu/2013/06/tizenharmadik-dij.html

    VálaszTörlés
  3. Juj mik lesznek még itt gyerekek??:o *-* Nagyon jó lett:) Siess a kövivel!:)<3

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó lett!!! *____*
    Bár, remélem azért a többiekre is emlékezni fog!! :/ :3
    Hmm: "indultunk kifelé, ahol négy csillogó szempár fogadott." - Oh mik lesznek majd itt :33
    Nem lenne gond ha ma is hamarabb jönne rész.;)
    Gyorsan hozz kövit!!! :3 ♥

    VálaszTörlés