2013. június 15., szombat

2. ~ 3.

 Halihó!! :DD Tudom, késtem ezzel a résszel, de tegnap nagyon tuti zöldnap volt, ahol annyira hülyén néztem ki basszus XDD ha kéritek mesélek róla, meg hozok egy képet:D
Nos, holnap ballagás, aztán bulizunk xdd szóval ne várjatok részt akkorra, sajnálom..:( Utána remélhetőleg mindennap újjal fogadlak titeket!! :D Addigis komizzatok^^ #imádlaktiteket

*Lisa szemszöge*
Nem, nem emlékszek semmi konkrétra. Vagyis, pár apró részlet maradt meg, amivel nem tudtam mit kezdeni. Pedig állítólag kellene pár dolog, amit úgy tudok, például, hogy honnan ismerhetem Louist, Harryt, Niallt, meg Liamet, de ezt mind sötét homály fed.
Röviden, tömören, annyi volna, ami úgy megmaradt, hogy vámpírvadász vagyok, a családi ügyeim és Zayn. Az előbb említett illetőről nem tudok többet, mint a nevét és hogy jóba volnék vele, mármint ez nem biztos...jajj, minden olyan zavaros.
Josh szerint nem tesz jót, ha ennyit agyalok rajta, azzal csak magamban teszek kárt, így inkább az őj élményekkel foglalkozzak, persze Harry, azt hiszem..így hívják, na ő gyilkos tekintettel jutalmazta ezt, tehát van valami ami fontos volt számára. Esetleg volt valami köztünk? Jártunk? Basszus...lehet, hogy....NEM, az lehetetlen. Azt sem tudom milyen volt az a Lisa, jó kislány, vagy ellenkezőleg. Tényleg nem tudok mit kezdeni magammal..
 Egyetlen dolog jutott eszembe, hogy esetleg vezetek e naplót, ha igen, akkor hova rejthettem. Hát persze, hogy nem ilyen egyszerű, mikor én egy gyakorlott vámpírvadász vagyok, megtanulhattam pár módszert a megfelelő elrejtéssel kapcsolatban. Még azt is meglepetten fogadtam, hogy a konyha egyik fiókjában vámpír elleni fegyverek vannak. Viszont valami zavart, mégpedig, hogy az apukám nem volt otthon. És nem is keresett? Ennyit számítana neki a saját lánya? Nem emlékszek annyira rá, de az biztos, hogy nem sokat láthattam a múltban sem. Most meg, azt sem tudja hogy mi van velem, nem is keresett, igazából szerintem fel sem tűnt volna neki, hogyha valami komolyabb bajom lett volna, vagy ha meghalok, vagy elrabolnak. Nem tudom, de ez az akkori Lisát miért nem zavarta, vagy ha zavarta akkor miért nem állt az apja elé és mondta meg neki cakumpakk a tényállását.
A házban minden szokatlan volt, a családi képek, emlékeztem a nyaralásokra, amikor kettesben apuval mentünk el búvárkodni, talán úgy 7 éves lehettem, erről is kis fényképecskék őrizték az emléket.
Na meg a sok ismerős illattal sem tudtam mit kezdeni, pedig annyira tudtam, hogy valamihez kapcsolódnak, ilyenkor egy nagyot rúgtam a közelemben lévő tárgyba és durcásan ültem le karba font kézzel.
Fejemet a falnak támasztottam, ami rögtön mögöttem helyezkedett el és bámultam a plafont, közben mérgesen fújtattam.
Elsőként vettem Louist...Louis..., hm..Louis...hm...semmi...hmm...ismét semmi...
-EZ NEM IGAAAAZ! - ugrottam föl ordítozva.
Idegesen túrtam bele a hajamba és sétálgattam fel-alá a szobában, majd unalmamban visszamentem a saját szobámba és leültem az ágyamra, hát persze, hogy pont akkor kell jönnie valakinek...
-MEGYEEEK!! - ordítottam le az illetőnek.
Nagyot sóhajtottam, semmi kedvem sem volt látogatót fogadni, pláne nem a váratlanokat, így is elég bajom van. De mi van ha rá sem emlékszek és majd kíváncsian fogadja, hogy nem tudom kicsoda ő. Féltem, hogy mit fogok majd mosdani, de már reflexből nyitottam az ajtót, s megdöbbentem láttam az öt srácot. Köztük rögtön Zaynt kerestem, akit meg is leltem, majd egy hatalmas vigyort eresztettem felé, ő pedig halványan elmosolyodott.
-Tyűha, sziasztok! Nem számítottam rátok - mondtam.
Lesütöttem a szemem, hogy annyira ne tűnjön fel, hogy Zaynt bámulom.
Mindenki feszülten állt az ajtóban.
-Öhm...gyertek be! - villantottam meg legcukibb mosolyom.
Ők elégedetten caplattak be, Zayn ment hátul és sunyin megfogta a fenekemet, hogy senkinek se tűnjön fel annyira. Aztán mintha otthon érezték volna magukat, a nappaliba levágták magukat a fotelbe, meg a kanapéra.
-Látom nem ismeretlen számotokra a terep.. - tettem farzsebembe a kezem.
Éreztem, hogy az előbb történtek után kissé kezdett az arcomon enyhe pír megjelenni, ezért megfordultam.
Furcsa volt, hogy ők mindent tudnak ami a baleset előtt történt, én meg semmit. Így szinte értetlenül álltam hozzá a dolgokhoz.
-Hát..én..kértek valamit? - kérdeztem úgy, mintha nem lennék teljesen zavarban.
Harry felnevetett.
 -Persze, egy korsó vért kérnék! - nevetett a göndör.
Összeszűkült szemekkel fordultam hátra és néztem rá. Jajj basszus, mennyire fárasztó ez a srác, de ő élvezte a dolgot, hogy viccelődhet rajtam.
Kidugtam rá a nyelvem, hogy nemtetszésemet fejezzem ki a dologgal kapcsolatban, mire ő egy perverz vigyort villantott felém. Forgattam a szemeim, majd megindultam a konyhába egy gyömbéres innivalóért, aztán visszacaplattam a srácokhoz, akik már a tévét bámultak, Louis és Harry messze ültek egymástól, amit kicsit furcsálltam valami okból, talán közvetlenebbnek ítéltem őket egymással..Valahogy így érzésre legalábbis így gondoltam.
Liam Niallel veszekedett, hogy maradjon már nyugton és ne nyafogjon kajáért egyfolytában.
Én Zayn mellett foglaltam helyet, mert ő nem mutatott semmi érzelmet, aztán mikor lehuppantam mellé egy nagy mosoly jelent meg az arcán és kezei a combomra vándoroltak. Én csak nagyot sóhajtottam, de nem tettem semmit az érintése ellen, ami szinte felvillanyozott, mintha áramütés ért volna, de jó értelemben, mert melegséggel töltött el, bár a keze jéghideg volt és ez kicsit megrémisztett. Tudtam, hogy vámpírok, lehet hogy az előző Lisának ez nem volt furcsa, hogy hideg a kezük, mint egy élettelen hulla, de én, a mostani énemmel ezt nem tudom megszokni.
Mégis elvettem Zayn kezét a combomról és az én két tenyerem közé zártam, hogy felmelegítsem. Óvatosan a számhoz emeltem és a meleg levegőt kezdtem rá fújni. A fiú kicsit meglepődötten fogadta cselekedetem, de nem ellenkezett.
 Magamon éreztem a pillantását, amitől rögtön fölnéztem rá. Gyönyörű szemei barnán csillogtak a vágytól és mélyen az enyémbe mélyedtek. Remek, máris elvarázsolt.
Halkan felkuncogtam, s pislogtam párat, majd arrébb fordítottam a fejem.
Mikor már éreztem, hogy a keze elég meleg, akkor elengedtem és a többiekhez fordultam, két szúrós pillantással és két perverz vigyorral találkoztam.
-Ne nézzetek már így! - pirultam el.
-Alakulnak itt a dolgok! - húzogatta Liam és Niall a szemöldökét.
Újabb sóhaj hagyta el a szám, majd rátértem a lényegre:
-Na, csapassátok mire nem emlékszek!
Már nagyon furdalt a kíváncsiság, hogy mit nem tudhatok a múltammal kapcsolatban.
-Rendben...ki kezdi? - nézett végig a srácokon Liam.
Senki sem jelentkezett, Liam intett a fejével, hogy akkor válasszak.
-Öhm..Harry..mivel te nagyon meg voltál lepődve mikor nem ismertelek fel. Nagyon érdekel valójában mi is történt - jelentettem ki.
A göndör benedvesítette ajkait és belekezdett mondanivalójába, közben végig engem nézett, egy pillanatra sem szakította meg a szemkontaktust. Az is meglepett, hogy mennyire nyíltan beszélt róla. Szemeiben szomorúság és csalódottság tükröződött, de ugyanúgy jelen volt a vágyakozás és valami más...
-Akkor kezdem az elejétől..

7 megjegyzés:

  1. eszméletlenül jó lett annyira kíváncsi vagyok mi lesz :DDD nagyon siess a kövivel!!!! :D

    VálaszTörlés
  2. Ááá!!! nekem eddig ez a kedvenc részem !! Imádom amikor teszel bele pici perverz részleteket..:DD Bár tinik vagyunk úgy h sztem mindenki..:D Nagyon várom a köviiiit!!:)

    VálaszTörlés
  3. fantasztikus lett ez a rész is!! igazán kíváncsi vagyok Harry hogyan látta az elején Lisa-t, s miként vélekedett róla.. gyorsan a kövit!! :))

    VálaszTörlés
  4. Most már nagyon kíváncsi vagyok,hogy Harry mit gondolt róla a legelején!!:DDDD
    Egyszerűen én nem fogom kibínixDD
    Nagyon gyorsan hozd légyszi a kövit!!! ♥♥♥ :3

    VálaszTörlés
  5. Waaa imadom*-* gyorsan hozz kovit kiváncsi vagyok ;)) Nagyon jol irsz ;))
    Uuuu es mutass kepet a zoldnaprool!! ;) (am mi az?) ees en csütörtökön ballagok :))
    Melyik suliba mesz? :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi a bókot.:DD zöldnap--> http://vampirehunterundonedirection.blogspot.hu/2013/06/az-emlitett-zoldnap-xd.html
      öhm, pollackba megyek tovább építészetre :DD

      Törlés
  6. *-* Wáá Imádom:) Nagyon jó lett. Siess a kövivel!:)<3

    VálaszTörlés