2013. június 12., szerda

Díj (6x)

Uramatyám! :DD És itt van a blog 6- díja, eszméletlenül köszönöm Zsoonak, plusz köszönöm, hogy olvasod a blogom is :)) Nos, szerintem 69-ig meg se álljunk xddd
Szabályok:
1.) Írj magadról 11 dolgot!
2.) Válaszolj 11 kérdésre!
3.) Írj 11 kérdést!
4.) Küld tovább 11 blognak!


1' Magamról:
  • Szeretem a kakaót :))
  • Alig várom a zöldnapot!! :DD
  • kedvenc állatom a zsiráf 
  • kell nekem egy nyusziiiiiii
  • ebből a blogomból egyik szereplőről sem ismernék magamra
  • van bocis, macis, tehenes és törpillás bögrém :$$
  • A kedvenc autómárkám a Lexus
  • szeretem a váratlan helyzeteket, mikor reflexből kell cselekedni
  • imádom a barátnőimet ^^
  • ugye most vagyok 8.-os és izgulok a kövi suli miatt
  • félek mások véleményétől, néha meg szarok rájuk ;D

2' Válaszok:
  •  1. Ki a kedvenc tagod a One Direction-ből? Niall, mert, mert szőkeeeee XDDD
  • 2. Melyik az az építészeti stílus, mely a leginkább megfog? Majd jövőre építészet szakon lesz mit rajta gondolkodnom xd
  • 3. Mi szeretnél lenni, ha nagy leszel? író, tervező, vagy grafikus ;$
  • 4. Mi a kedvenc időtöltésed? írás, rajzolás, alvás, ilyesmi :DD
  • 5. Mennyi az iskolai átlagod? 4,2
  • 6. Milyen telefonod van? LG Optimus L7
  • 7. Hanyadikos vagy? Yepp, 8 ^^
  • 8. Mi a kedvenc divatmárkád? Nem szeretem annyira a divatot :))
  • 9. Hány testvéred van? 2
  • 10. Mit viselsz most? kék farmernadrág, fehér póló
  • 11. Tudsz sütni, főzni? ühümm :33

3'Kérdéseim:
-Miért döntöttél úgy, hogy blog írásba kezdesz?
-Mióta blogolsz?
-Kedvenc íród?
-Életcélod?
-Kedvenc előadó?
-Sportolsz valamit?
-Ki a kedvenced az 1D-ből?
-Előre meg szoktad tervezni a részeket?
-Hogyan gondolsz az olvasóidra?
-Kedvenc időtöltésed?
-Hobbid?

4'Küldöm:
 FSara12XD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése