2013. június 17., hétfő

Díj (9x)

Nagyon szépen köszönöm a díjat LP-Pnek és örülök, hogy olvasod a blogom^^ Ennyi díjat basszus, lassan már követni sem tudom ahogy jönnek, de nagyon örülök nekik.
 
Szabályok:
1.) Írj magadról 11 dolgot!
2.) Válaszolj 11 kérdésre!
3.) Írj 11 kérdést!
4.) Küld tovább 11 blognak!
 
1' Magamról:
  • Súlyos munkakerülős betegségem van xdd
  • Én először a művészetibe jelentkeztem grafikusnak, de sajnos oda nem vettek fel, így a pollackba megyek :))
  • Kerülöm a feltűnést
  • Nem vagyok szép! xd
  • Szeretem a nyarat
  • Nem bírom a feszkót körülöttem, ilyenkor valami hülye viccet vágok be XDD
  • Csak a csirkét szeretem, a csirke viszont úgy érzem nem szeret engem... Legalábbis mi nem ugyanabban az értelemben kedveljük egymást c;
  •  Nincs pasim, de tetszik valaki, viszont mivel másik suliba megyek mesze kerülök tőle, így semmi esélyem immár :')':
  • Szeretek szórakozni, kikapcsolni egy kicsit a szürke hétköznapok után :DD
  • Szeretnék egy laptopot :))
  • Idén Sopronba megyek nyaralni...Vigyázat Soproooon, MEGYEEEEK XDD
2' Válaszaim:
  1. Hányadikos vagy?  szeptemberrel leszek 9.-es ;)
  2. Van testvéred? van
  3. Kedvenc filmed? nincs
  4. Hova utaznál MOST és kivel? Írország, Niall ^^
  5. Kedvenc étel? pizza, spagetti, spenót, gyros
  6. Kedvenc ital? narancslé :))
  7. Kedvenc szám?  Öhm, zenére vagy sima számra érted? :)) Zene:
    Ed Sheeran - Homeless még mindig :DD Szám: 4 :))
  8. Szerelmes vagy/ tetszik valaki? Igen :)
  9. Hogy jött az ötlet a blog íráshoz? Leülök, megszáll az ihlet és mint az őrült írok 
  10. Buliztál már valaha olyan igazán jót? Igen, mikor a szálloda WC-je mögött felejtettem a pólómat...úgy kellett vissza hozatni >-<
  11. Van háziállatod? Igen
3' Kérdéseim:
~ Vártad már az év végét?
~ Melyik a kedvenc tantárgyad?
~Mikor lettél Directioner?
~ Kedvenc számod?
~ Hogy ha választhatnál hogy egy lakatlan szigetre kerülsz az 1D-vel étel, ital nélkül, vagy kapsz a koncertjükre egy jegyet legesleghátulra és nem tudsz velük találkozni, akkor melyiket választanád?
~Legtöbbször mi miatt vagy szomorú?
~Hány 1D-s posztered van?
~Szoktál valamilyen magazint vásárolni?
~Van olyan szám, ami szomorúvá tesz?
~Mit látsz mikor kinézel az ablakon?
~Hogyan szoktad hordani a hajad?
 
 4' továbbküldöm:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése