2013. június 12., szerda

Díj (7x)

Sajnos csak most tudom kitenni a díjakat xdd Eddig nem volt hozzá energiám >.< Ismét köszönöm a díjat Zsoonak, aki mindig megajándékoz egyel, aminek nagyon hálás vagyok! :D
Szabályok:
1.) Írj magadról 11 dolgot!
2.) Válaszolj 11 kérdésre!
3.) Írj 11 kérdést!
4.) Küld tovább 11 blognak!

1' Magamról:
  •  Szeretek kicsit egyedül lenni
  • Szeretem a pizzát
  • Nem szeretem ha eszméletlen hülye pasik rám írnak facebookon, mikor még írni sem tudnak >.<
  • A magas fiúk tetszenek:DD
  • Utálom a történelmet :P
  • Két hármasom lesz év végén, töri és tesi, többi 4-5 XD
  •  Nem szeretek úgy filmet nézni, hogy félóránként megszakítanak benne
  • Beyoncét tartom a legszebb nőnek, példaképem :))
  • Nekem a fiúideálomat legjobban Ed és Niall írná le :33
  • Nem tudom elviselni Taylor Swift fejét XDD
  • Aranyosnak tartom a teknősöket :))
 2' Válaszaim:  
  1. Milyen kapcsolatod van a szüleiddel ? Megpróbálnak elviselni minden hülyeségemmel együtt, bár tegnap majdnem felgyújtottam a házat... XD
  2.  Eldöntötted már, hogy mit szeretnél a jövőben csinálni ? Gondolkodtam már rajta, vannak elképzeléseim róla :))
  3. Vannak testvéreid ? Vele/velük milyen a kapcsolatod ? Kettő is. Öhm, ritkán látom őket, viszont apu és a mama sokat emlegetik, őket istenítik, én meg...a béka segge alatt XD
  4. Sokat gondolkozol mielőtt elkezded az új bejegyzésedet megírni ? Egyáltalán nem szoktam gondolkozni rajta, egyszerűen csak leülök és akkor jön magától..:))
  5. Mennyi időt töltesz a blogoddal ? Naponta szoktam írni, ugye most pinci szünet volt, de akkoris állandóan írtam, hogyha mondjuk megyek mamához, vagy a ballagáskor nem akarok majd az ünnepség és a buli után este 8-kor nekiállni egy résznek, akkor tudjak pihenni:))
  6. Attól, hogy blogger lettél még van normális közösségi életed ? Természetesen:DD Az egész osztályom tudja, hogy írok, de nem jönnek oda, hogy megkérdezzék miről szólnak, vagy mikor lesz kövi rész, sőt, nem is olvassák, akkor meg...xD. Egyik barátnőm olvassa ezt, de őt is csesztetnem kell, hogy rávegye magát XD
  7. Gondolkozol új blog indításában, ami nem fanfiction ? Már van egy ;$
  8. Neked tetszik Selena vagy Miley új dala ? Sorry, nem az esetem egyik előadó sem :))
  9. Gondolkoztál már azon, hogy valamilyen alapítványt indíts majd felnőtt korodban, hogy beteg gyerekeken vagy szegényeken segíts ? Így konkrétan nem hinném.. Mármint ha lenne rá módom akkor biztos:)
  10. Mitől lesz jó egy blog ?  Jó sztori. Legyen rendbe a fogalmazás. Helyesírás!! Tegye kíváncsivá az olvasót és varázsolja el, úgy kell megcsinálnia, hogy bele tudja élni magát az ember :Đ
  11. Ki a kedvenc színészed és színésznőd ? Még mindig nincs :))
3' Kérdéseim:
-Miért döntöttél úgy, hogy blog írásba kezdesz?
-Mióta blogolsz?

-Kedvenc íród?
-Életcélod?
-Kedvenc előadó?
-Sportolsz valamit?
-Ki a kedvenced az 1D-ből?
-Előre meg szoktad tervezni a részeket?
-Hogyan gondolsz az olvasóidra?
-Kedvenc időtöltésed?
-Hobbid?
 
4'Küldöm:
Day Valentin

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése