2013. május 20., hétfő

Díj díj díj xd

Haha, sziasztok :D, köszönöm a 3. díjamat Reginának! :DD Köszönöm, hogy rendszeresen olvasod a blogom és írsz hozzá kommenteket :)) Nagyon örülök, hogy immáron 3 szép díj díszeleghet ezen a blogon! :3 Minden olvasónak és komizónak szintén hálás vagyok :)) Szeretlek titeket :D
1.) Mindenkinek 11 dolgot kell írni magáról!
2.) A jelölő mindegyik kérdésére válaszolni kell!
3.) 11 kérdést fel kell tenni a jelöltnek!
4.) 11 embert meg kell jelölni és linkelni! (nincs visszaadás/visszajelölés!)

11 dolog magamról:
1,Nem szeretem a gombát, halat, mákot és a diót
2,Van egy kutyám, akit Tapinak hívnak
3,Nem szeretem beismerni, ha szerelmes vagyok
4,A pollackba megyek továbbtanulni, építésznek :DD
5,Ha történetet írok akkor általában eszek, mert amúgy nem tudok gondolkodni ><
6,Utálom ha valami nem úgy van ahogy én szeretném
7,Imádom a cipőket
8,Engem általában előbb hallasz meg és utána látsz csak xdd
9,Rendkívül vidám és hiperaktív tudok lenni ha arról van szó
10,Imádok aludni
11,Golfpályán, vagy állatkertben szeretném tartani az esküvőm xDDD

11 válasz:
- Mi a hobbid?
V: Rajzolás, blog írás, gépezés, alvás :))
- Kedvenc színed?
V: Kék, piros, zöld
- Hányadikos vagy?
V: 8
- Szeretsz olvasni? És ha igen most mit olvasol/olvastál?
V: Igen. Sherlock Holmes
- Ha lenne egy kívánságod, akkor mi lenne az?
V: Semmi, mert ami kell mindenem megvan, szeretet, barátok, stb. :D
- Ballagásnál hiányolnád az osztálytársaidat?
V: Mi már most sírunk, így egy hónappal előtte :C ma számoltam és 19 nap van vissza belőle :(: Hát hiányozni fognak, sok csibészségen mentünk át 8 év alatt :DDD
- Szerinted mennyi barátod marad meg az osztályodból?
V: Remélem 4 :D
- Milyen nyelvet beszélsz?
V: Keményen beszélek magyarul és így ennyi xd Németet tanulok, ötös vagyok belőle és ha egy német hozzám szólna, kb. egy értelmes mondatot sem tudnék kinyögni xdd
- Szeretsz videó játékokkal játszani?
V: Persze x.x
- Az ellenséged mivel ölnéd meg? :D
V: Haha, nincs ellenségem c:
- Mennyi történetet olvasol?
 V: Jelenleg sajnos egyet se xd De mivel most tovább kell küldenem, így muszály legalább egy-kettőbe beleolvasnom :]

11 kérdésem:
-Miért döntöttél úgy, hogy blog írásba kezdesz?
-Mióta blogolsz?
-Kedvenc íród?
-Életcélod?
-Kedvenc előadó?
-Sportolsz valamit?
-Ki a kedvenced az 1D-ből?
-Előre meg szoktad tervezni a részeket?
-Hogyan gondolsz az olvasóidra?
-Kedvenc időtöltésed?
-Hobbid?

Tovább küldöm:

4 megjegyzés: