2013. május 26., vasárnap

Díj (4x)

Nagyon szépen köszönöm immár a blog 4. díját Bea Stylesnak, és minden kedves olvasónak hálás vagyok! :))
 
1., Mindenkinek 11 dolgot kell mondania magáról!
2., A jelölő minden kérdésére válaszolni kell!
3., 11 kérdést kell feltenni a jelöltnek!
4., 11 embert kell megjelölni (nincs visszajelölés/visszaadás)
1' 11 dolog rólam:
  • Imádom az autókat *__*
  • Niall a kedvencem a One Directionből
  • Nem bírom Justin Biebert...
  •  Két bátyám van, de ők sokkal idősebbek nálam
  • Szeretem a cicákat és a kutyusokat :))
  • Rosszul leszek a tömegtől
  • Ha valaki sír, akkor nekem is kell
  • Kedvenc színem a zöld, vörös és a kék
  • Mindig álmos vagyok
  • Még 6 blogom van ezen kívül :)
  • A történetem szereplői mögött általam ismert emberek vannak(gondolok itt Suziera, Zoéra)
2' válaszaim:
  • Hány éves vagy? 14
     
  •  Milyen terveid vannak a jövőre nézve? Én a mának élek ;)
     
  • Vannak olyan hírességek akik inspirálnak? 1D, Ed Sheeran, van ám még, de most valahogy nem jut eszembe hirtelen több >.<
     
  • Kit tartasz a példaképednek? Beyonce
     
  • Van olyan hely amit mindenféle képen szeretnél megnézni? Igen ^^
     
  • Hány blogot írsz? 7
     
  • Szerinted melyik blogodat lesz a legnehezebb le zárni? 1D.édöss  <----most nagyon elakadtam itt :DD
     
  • Van esetleg olyan blog amit szívesen olvasol? (nem Dark) Persze :)) 
  • Milyen zenét szeretsz?

  • Szereted a misztikus dolgokat? (vámpírok, vérfarkasok) Igen
     
  • Melyik film tetszett eddig a legjobban, azok közül amiket láttál? Nem tudom, sok volt :DD most a Texasi láncfűrészest tervezem megnézni :DD
3' kérdéseim:
 -Miért döntöttél úgy, hogy blog írásba kezdesz?
-Mióta blogolsz?
-Kedvenc íród?
-Életcélod?
-Kedvenc előadó?
-Sportolsz valamit?
-Ki a kedvenced az 1D-ből?
-Előre meg szoktad tervezni a részeket?
-Hogyan gondolsz az olvasóidra?
-Kedvenc időtöltésed?
-Hobbid?
4' továbbküldöm:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése