2013. május 21., kedd

17.

Szerbusz!! :DIgyekeztem vicces elemeket beletenni, mert most olyan jó kedvemben vagyok ^^ Kérekszépen 3-4 hosszabb, kb. 4 mondatos kommentet és jön új rész :DD

Harry látta, hogy valami nagyon fölzaklathatott.
-Megbántottalak? - kérdezte aggódva.
Mosolyt erőltettem magamra.
-Dehogy! - feleltem.
Még mindig sokkos állapotban voltam az álomra való visszaemlékezés miatt. Megráztam a fejem, igyekeztem kiverni a fejemből ezt a hülyeséget. Csak egy bugyuta álom volt, ennyi.
-Öhm, meddig maradtok? - kérdeztem.
Letettem az asztalra a tányérom és fölhúztam magamhoz a lábaim, amiket összefogtam a kezemmel. 
-Meddig maradhatunk? - vigyorgott.
Össze szűkült szemmel néztem rá.
-Holnap délután jön haza apu, legalább is azt írta meg SMS-ben. De jó lenne ha ma elmennétek! - jelentettem ki.
-Most miért? Nem kedvelsz minket? - kérdezte csüggedten.
-Ki nem kedvel minket? - jött be Louis a nappaliba egy körtével a kezében.
A fiú nagyot harapott a gyümölcsbe és kíváncsian várta a választ, közben pedig leült egy fotelba. S rám kacsintott.
Harry kérdőn felvonta a szemöldökét, hogy miről van szó, őt se hagyjuk ki már a dolgokból. Na igen, a tegnap este egy elsietett lépés volt, aminek halovány megbánás lett a vége. De a testem másként reagált rá és újabb tűz gyúlt bennem iránta. 
-Lassan indulni kéne az iskolába! - futott be Liam egy iskola táskával a hátán.
Csak pislogtam hogy mit csinál.
-Srácok! Nem késhetünk el, rajta, álljatok szépen fel! Én vezetek és időben oda is érhetünk - idegeskedett miatta a srác.
Legkevesebb kedvem volt iskolába menni, bár nyugtatott a tudat, hogy Sue és Zoé ott várnak, és együtt megyünk ma pizzázni. Mielőtt elvettem volna a táskámat Liamtől, aki mint valami szorgoskodó anyuka, igyekezett segíteni, megálltam egy pillanatra.
-Várjunk csak! Ti iskolába mentek? - esett le.
Ekkor Niall is felbukkant és csatlakozott a többi vigyorgó társához.
-Persze, különben hogy gondoskodnánk rólad?! - mondta Liam.
-Nekem nincs szükségem testőrökre, meg egyéb ilyen gondoskodásra sincs szükségem! - sóhajtottam.
Louis odajött hozzám, átölelt és egy puszit nyomott a homlokomra. Mit sem törődve az egésszel fogta meg a kezem és vezetett ki a furgonhoz.
 
 Az érintése megint csak megbabonázott, így pár másodpercig meg sem tudtam szólalni. Ellenkeztem volna én, de túl gyönyörű volt a pillanat ahhoz, hogy megzavarjam.
Beszálltam az autóba, bármennyire taszított a gondolat, hogy vámpírokkal együtt utazzak. Bent semmi különös nem volt, szép bőrhuzat, s annak finom illata lengte körbe a helységet. Az ülés kényelmes volt, viszont úgy kellett bepréselni magát az embernek, ráadásul, hogy négyen ültünk hátul, így Louis nagyon közel férkőzhetett hozzám, amit gondolom élvezhetett, viszont Harry villámokat szórt pillantásával, amit felénk vetett. 
Louis még mindig a kezemet szorongatta, ujjaink egymáséba fonódtak. Az arcomon enyhe pír jelent meg, ami Louisból egy nagy mosolyt váltott ki, s finom puszit adott a számra, épp hogy érintette. Olyan volt, mint egy pillangó könnyű szárnyának érintése.
Szinte kővé fagytam, szemeim kikerekedtek Louis tette miatt, s az illető halkan felkuncogott reakciómra.
Az út nem tartott sokáig. Csupa fa rengetegen át értünk el az iskolához, ami mint börtön, úgy fénylett szemeimnek.
-Kiszállást skacok! - kiáltotta energia dúsan Liam.
Én mint valami zombi, oly élénken "pattantam" ki az autóból.
Louis az ujjaimmal játszadozott amíg a parkolóból az iskola kapui felé közelítettünk. Ahol Suzie és Zoo szokásos alakításukat végezték, Zoé tanult, Sue meg egy fiúval folytatott éppen bájcsevejt, de ahogy meglátott el is felejtette a srácot és felém rohant.
-LLIIISAAA!! - majdnem hogy rám ugrott.
Elengedtem Lou kezét és viszonoztam Sue ölelését, aki, mint általában, hiperaktívan mesélte tegnapi élményeit.
-Lassíts, lassíts! - kértem, mire egy ideig lassabban mondta, aztán újra csak hadarta az egészet.
Harry megköszörülte a torkát, hogy jelezze, ők is ott vannak.
A szívem hatalmasat dobbant, hogy el is felejtettem, ők pont mellettünk állnak.
Suzie azzal az angyali tekintetével nézett a fiúkra.
-Szia, én Louis vagyok, Lisa pasija! - mutatkozott be a kis bolond.
-Én Harry vagyok, Lisa szeretője! - nyújtotta a kezét a göndör.
-Én Lisa ágyasa, Niall - kacsintott egyet a szöszi.
Nagyot lélegeztem, azonnal elkapott a méreg. Kicsi hiányzott, hogy behúzzak neki egyet. 
Szegény Sue lesokkolva állt ott, eltátott szájjal. Mint akinek, puff, vége van.
-Srácok! Ne hülyéskedjetek! - löktem bele Louisba, mert ő közelebb volt hozzám.
Azután persze tisztáztuk, hogy vicc volt az egész, de Harry ragaszkodott legjobban állításához, mire egy taslit kapott tőlem. 
-Haha, nagyon viccesek vagytok Harryvel, mint a rossz házasok! - nevette barátnőm.
Ekkor szólalt meg a csengő, felélénkítve minket, s futásra kényszerítve a matek teremig.

8 megjegyzés:

  1. imádtam!!!^^
    nem tudok írni négy mondatot... :D
    szóval inkább ilyen rövideket írok.
    még mindig tetszik, ahogy írsz.
    a vége az jó volt.
    VÁROM A KÖVIT!!!
    (ennyi elég? :D)

    VálaszTörlés
  2. Nagyonnagyonnagyon joooo .. Ugy mint a tobbii:))
    Egy picit sajnaltam Harry t.. Szegenyke kimaradt a jobol... :DDD
    -Szia, én Louis vagyok, Lisa pasija! - mutatkozott be a kis bolond.-Én Harry vagyok, Lisa szeretője! - nyújtotta a kezét a göndör.-Én Lisa ágyasa, Niall - kacsintott egyet a szöszi.
    XDXDXDXD sirok a rohogestol..:"DD

    VálaszTörlés
  3. Eszméletlen.
    Jó.
    Lett.
    Imádom.
    Ahogy.
    Írsz.
    Beszartam.
    A.
    Röhögéstől.
    A.
    Végén.
    :'DD
    Azért kíváncsi leszek, hogy kit választ! :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon-nagyon imádom :DDDD
    Tetszett benen a vicc :''DD
    Többet is lehetne ilyen....és az is jó, hogy egy suliba járnak ;)
    Már csak azt várom, hogy mi történik, azzal az emberrel vagy nem emberrel, akit egyszer Lisa látott, de amikor a Louis szólt neki és ő odafordult nem látta többet eddig :DDD
    Nagyon jó
    Gyors kövit.....remélem ez megfelel 4 mondatnak :DDDD

    VálaszTörlés
  5. Ez eszméletlen jó! Abba ne hagyd! Az írás és a poénok a te szakterületeid! :D Siess a kövivel!!!!!!

    VálaszTörlés
  6. Én bepisiltem a röhögéstõl :"D.
    Nagyon jó volt :)
    Ha kérhetném : Kövit ^_^

    VálaszTörlés
  7. Egyszerűen tökéletes volt ez a rész.*o*
    A vége az nagyon vicces volt.xDD
    Viszont...már MEGINT szegény Harry...
    Miért nem vele hozod végre össze:/ (amúgy tudom ám,hogy vele akarod összehozni csak direkt húzod az agyam :PP)
    Gyorsan hozd a kövit;DD

    VálaszTörlés
  8. Basszus..fürdésközben olvastam.
    A végén olyat röhögtem hogy anyu bekopogott hogy jól vagyok-e.
    Imádom ahogy írsz.
    És ez a rész eddig a kedvecem eltudom képzelni hogy nézhettek a lányok XD XD
    Csak Zaynt hiányoltam. :-(
    De am. Szupi gyorsan kövit :-D <3 <3 <3

    VálaszTörlés