2013. május 31., péntek

26.

Sziasztok! :)) örülök az új olvasóknak, feliratkozóknak! :DD Köszönöm a kedves kommenteket és bíztatónak ígérkezik a helyzet. FIGYELEM!!! 3-4 rész és évadzáró!!! :)) Ige, úgybizony, nem sokára elérünk az első évad végéhez, már alig várom :DD ugye ti is? :DDDD

*Harry szemszöge*
-Öhm...éhes vagy? - nyögtem ki valami értelmeset.
Lisa kérdőn felvonta szemöldökét, arcvonásaimat figyelte.
-Én? Mindig - felelte aranyosan.
Nem ezt akartam kérdezni tőle, csak egyszerűen nem tudom kimondani, annyi évtized után, már szinte lehetetlennek tűnt az egész. Ezzel csak az én dolgomat nehezítettem.
-Akkor csinálok neked reggelit! - így legalább lesz időm gondolkodni és leütni magam amiért ilyen szerencsétlen vagyok.
-Te? - lepődött meg.
-Nem, a szomszédnéni! Még szép, hogy én!
Most miért? Azért, mert vérrel táplálkozok, nem tudok egy szimpla reggelit megcsinálni, vagy akár főzni? Ez badarság!
Csak legyintett.
Kíváncsi volnék, hogy ilyenkor mi zajlik le benn, hogy milyen érzések hatják át, milyen gondolatok suhannak át a fejében. Talán tetszek neki? Vagy teljesen közömbösnek tartana? Az lehetetlen, tegnap, mikor kicsit a combjára tettem a kezeimet, akkor szó nélkül hagyta. Aztán bezzeg jött Louis és vége a hangulatnak..... Nem mintha nem bírnám Louist, de kicsit irritál, hogy az én prédám körül járkál, csókolgatja.
Elindultam lefelé a konyhába. A lépteimre a falépcső megnyikordult. Az étkezőbe beviharozva, azon gondolkodtam, hogy ki kéne derítenem valójában hogy is vélekedik rólam Lisa.
Kinyitottam a hűtőt és valami ehető után kutattam, hát persze, senki sem vásárolt be, üres az egész. Pár ronda szót mormoltam el és úgy döntöttem elmegyek felfedezni az élelmiszer boltot.
Kimentem a konyhából, a lépcső aljához, az első fokra ráléptem.
-LISA! ELMENTEM KAJÁT VENNI! VAN VALAMI KÍVÁNSÁGOD EFELŐL? - kiáltottam fel.
-Rád bízom magam! - jött a válasz.
Elmosolyodtam, szóval rám bízza magát, jó tudni.
Elvettem a fogasról a kalapom és kiléptem az utcára. A nap iszonyatosan fényesen virított, a szédülés fogott el tőle. Előkaptam a farzsebemből a napszemüvegem és fölhúztam.
-Na így már máris más - motyogtam magamnak.
Bevetettem magam a Range Roverembe, beindítottam az autót. Az utcák szép sorjában tűntek el, már számolni sem bírtam, minden ablakpárkányt a színesebbnél színesebb virágok díszítették, az udvarok mindezt fölülmúlták. A pázsit tökéletesen, egyenletesen volt nyírva, a fák különböző módon voltak levéltelenítve, különböző formákat mutatva. Persze a csicsás kerti törpék és a flamingós bábuk sem maradhattak ki. Bár sokkal jobb volt ez, mint valami szürke tégla formájú emeletes ház, olyan barátságosaknak mutatkoztak.
Végül odataláltam a bolthoz, szokásosan nagy volt.
A parkolóban leállítottam az autót, kiszálltam és besétáltam a bevásárlóközpontba.
Beszereztem egy bevásárlókocsit, annak a fogórészére támaszkodtam és szépen lassan elindultam a sorok között.
 Ekkor Zoét pillantottam meg, aki egy babkonzervet forgatott a kezében. Úgy döntöttem, ideje bevetnem magam, ha már Lisa nem enged, be kell bizonyítanom neki, hogy igenis érez irántam valamit.
*Lisa szemszöge*
Összepakoltam mindent a szobában, kivételesen lehetett mozogni benne. És akkor döbbentem rá, hogy nekem van egy polcom a radiátor fölött...
Levetettem magam az íróasztal gurulós székjébe, magamhoz vettem a laptopom, felnyitottam és bekapcsoltam. Megnéztem pár receptet, mert sütni támadt kedvem, ez így néha rám tör és éreztem, hogy nem tudnám csokis süti nélkül túlélni a napot. A csokoládé az egyetlen dolog, ami mindig van itthon, legalábbis én mindig gondoskodok róla.
lapozgattam át a recepteket, mikor Harry vátázott be az ajtón és rögtön az ágyamra dobta magát.
-Hé, az előbb raktam rendet! - szóltam rá.
Legyintett. Hason feküdt, fejét feljebb emelte, két kezével alátámasztotta, s leste mit csinálok.
-Zoéval megyek a bálba! - jelentette ki nagy mosollyal az arcán.
-Nem azt mondta, hogy már van kivel mennie? - emlékeztem vissza.
Tovább lapoztam a receptek között, közben a nyálam csorgott már az államon lefelé, annyira ettem volna belőlük.
-Nem tudom, csak találkoztam vele a boltba és ugye nekem nincs kivel mennem a bálba, őt meg ismerem, ezért megkérdeztem - vonta meg a vállát.
Biccentettem. Hát, ha Zoé vele megy, menjen csak. Tartok attól, hogy kiszívja a vérét és megöli szegénykét, de csak tudja, hogy a barátnőm és nem tenné meg, legalábbis ebben bíztam.
Ráklikkeltem a legszimpibb receptre, aztán azt ki is nyomtattam. Ujjongva vettem a kezembe, a még meleg papírt és olvastam el a készítési módját.
-Mire készülsz? - firtatta Harold drága.
 -Reggelizek, aztán neki állok sütni, ha gondolod, segíthetsz - kacsintottam rá.
Persze.. - forgatta szemeit, mintha muszáj lett volna a dolog.
Lementem a konyhába. Ott öt teletömött nagy zsákot, az már nem is szatyor volt basszus, láttam. Leesett az állam, mit fogunk kezdeni ennyi kajával. A másik meg, hogy hogy fogom ezt mind kifizetni, nem mintha a pénz probléma lenne, de nem lehetett olcsó ezt mind megvenni.
-Harry, hogy fogok én ennyi kaját megenni? Mit hiszel, mennyit eszek én?? - fordultam felé.
-Honnan tudjam mennyit eszel? - vágta rá.
-Hogy odafigyelsz rá! - mondtam ésszerűen.
Mondtam volna mást is, de így most ez jött. Persze duzzogva elfordította a fejét, mint valami ötéves kisgyerek.
-Nos Szamárcsődör, ha már ennyi mindent vettél, akkor segíts elpakolni őket! - vetettem oda.
Úgy csinált, mintha nagyon mérges lenne az előbb elhangzottakra, aztán csak kibújt a szög a zsákjából. Mellém jött és rácsapott a fenekemre. Szemeim kikerekedtek és elpirultam.
-Mi a jó francot csinálsz te? - ordibáltam vele dühödten.
Nem szólt semmit, csak dobott a levegőbe egy puszit és kacsintott.

7 megjegyzés:

  1. áááááááááá! :D miért nem mondta ki? :(
    semmi vész. a végén történt valami izgi. :D
    várom a kövit. meg az évadzárót. *-*

    VálaszTörlés
  2. Juj miért nem mondta el neki?? :/ Nagyon jó lett. Siess a kövivel!:)) <3

    VálaszTörlés
  3. Whoaa..*_* Nem is tudom mit írjak!!Új kedvencet arattam!!:D Tegnap találtam a blogodra,de nagyon magával ragadott,hihetetlen jól írsz!!
    Nem nagyon szeretném,hogy Harryvel jöjjön össze,mivel a legtöbb történet is Harry-s,de ez csak az én véleményem,nem szeretnélek befolyásolni.!Apropó,nagyon várom a kövi részt és az évad zárót is!!:))Csak így tovább!!

    VálaszTörlés
  4. Hamar hozd a kövit, mert ez kurva jó volt. De miért nem mondta el neki??? :/

    VálaszTörlés
  5. ahjjj pedig azt hittem végre elmondja neki :O de így is nagyon jó lett, siess a kövivel, iszonyatosan tetszik !!!! :D

    VálaszTörlés
  6. Pedig már úgy készültem,hogy el fogja mondani.:OOO
    Olyan,mint Niall,állandóan éhes.xDD
    Nagyon tetszett ez a rész.:)) Remélem végül bevallják majd mindketten.:DDDD
    Nagyon várom a kövi részt!!!*o* És természetesen az évadzárót is!! *o* <3 :3
    Hozd gyorsan őket!! ;) :33

    VálaszTörlés
  7. Ááááá...kész vagyok!! :D Nagyon jó lett *--* Tényleg szóhoz sem jutok..remélem azért Harryvel lesz a végén!! :D Nagyon várom a kövit szóval siess!!! :)♥
    U.I.:Bocsi hon nem írtam eddig csak el voltam havazva így év vége felé,szóval még egyszer bocsi!

    VálaszTörlés