2013. május 27., hétfő

Díj (5x)

Halii, már kezdem a 23. részt írni és akkor eszembe jutott valami, hát megkaptam az 5. díjat is! :DD Annyira hálás vagyok Zsuzsanna Majornak, nagyon szépen köszönöm! És hát, még több díjat kívánok a blognak, imádom írni, ugyhogy semmi sem tart vissza! :DD
1., Mindenkinek 11 dolgot kell mondania magáról!
2., A jelölő minden kérdésére válaszolni kell!
3., 11 kérdést kell feltenni a jelöltnek!
4., 11 embert kell megjelölni (visszajelölni nem lehet)
 1' 11 dolog rólam:
  • Nem nagyon nézek mostanába filmeket, inkább zenecsatornákat szoktam :))
  • Fázik a lábam XDDD
  • Nem szeretek tanulni, nem is nagyon szoktam, de amúgy jó tanuló vagyok :DD
  • Imádom a baglyos kiegészítőket *__*
  • Nem szeretem ha az epret összekeverik fahéjjal, ezt megtanultam a hétvégén xD
  • Szeretek Sim3-azni :DD Megvan a Leszáll az éj kiegészítő is, de most a Házikedvencesek, meg a Természetfeletti erőket akarom megszerezni :D
  • Szeretek enni >< főleg blogolás közben, ahogy már említettem xd
  • A komolyság az nem az én terepem
  • Tetszik valaki :33 de ugysem lenne belőle semmi, így nem mondom el neki....sajnosss...
  • Szoktam ruhákat tervezni, meg ilyen összeállításokat csinálni, a történeteimhez is én készítem a szettet
  • Haza akarooook menniiiiii.......várjunk csak....én otthon vagyok >.< jáájj de fáj 24 órában saját magammal lennem xd

2' válaszaim:
  • Ki a kedvenc színészed? Sorry, nincs :))
  • Melyik városban élsz? Öhm, nem városban, hanem faluban C:
  • Hány éves vagy? Még mindig 14, azt hiszem :DD
  • Apukád és anyukád együtt vannak? Tyűha, olyan témát érintettünk, amiről nem szívesen beszélnék....Annyi, hogy nem, nincsenek együtt, mostohaanyám van, akit sokkal jobban szeretek. Na hát igen, ilyenkor kéne egy anyának elgondolkodni, hogy miért is van ez :D
  • Kedvenc országod? Írország ^^
  • Hová utaznál el egy teljes hétre, hogy semmit nem kell fizetned? Írország, Dublin :DDDD Jó kis ír kocsmák, teli ír sörrel :DD Hahahaha
  • Laptopod vagy számítógéped van? Számítógépem, de ezen ballagáskor változtatni akarok :D
  • Hány órád van a leghosszabb napodon? 5
  • Kedvenc állatod? Dalma, Kíra, Gréta, Hajni, Kitti....... XDD 
  • Miért kezdtél írni? Egyik barátnőm elkezdett írni egy blogot és akkor megtetszett a dolog, azután kezdtem bele én is egybe, meg eleve én papírra írtam történeteket, amik hatalmasat remekeltek az osztályomba ><
  • Van példaképed? Ha igen, ki az? Van, Beyoce
3' kérdéseim:
 -Miért döntöttél úgy, hogy blog írásba kezdesz?

-Mióta blogolsz?
-Kedvenc íród?
-Életcélod?
-Kedvenc előadó?
-Sportolsz valamit?
-Ki a kedvenced az 1D-ből?
-Előre meg szoktad tervezni a részeket?
-Hogyan gondolsz az olvasóidra?
-Kedvenc időtöltésed?
-Hobbid?
 
 4' továbbküldöm:(sajnos nem nagyon olvasok blogot, hát így egy van, akinek még nem küldtem díjat :DD)

4 megjegyzés:

  1. Szia :) beleolvasnál a blogomba? :) http://dreamswhichmet.blogspot.hu/
    Nagyon örülnék neki :)
    Jah és kint van a kért kritikád
    http://fejleckritikarendeles.blogsot.hu/
    A blogomba pedig nézz bele kérlek :)
    Elõre is köszönöm :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szia:) persze, amint időm lesz rá, beleolvasok :DD
      a kritikát viszont nem nyitja meg ://

      Törlés