2013. július 13., szombat

Díj(14x)

A díjat nagyon szépen köszönöm Anett Bakosnak :))
Szabályok: 
11 dolog rólam
11 válasz
11 kérdés
11 bloggernek továbbküldeni /mondom nem olvasok sokat>.</

1' Rólam:
(1)Elfáradtam ma..://
(2)Egésznap barackot szedtünk és lekvárt csináltunk belőle, ilyen hatalmas nagy lábost raktunk fel, kavargattuk ><
(3)Már ragadnak le a szemeim a fáradságtól, de mindenképp meg akarok írni még ma egy részt :)) Majd meglátjuk hogyan sikerül..
(4)Jelenleg ilyen lilás színű a körmöm, de ilyen gyöngyház színű inkább, tudjátok, amikor a kagylónak a héja csillog ilyen lilása-zöldesen :D
(5)Fáj a hátam a sok barack pucolástól XD
(6)Annyira nem tudjam mit írjak az ilyen "11 dolog rólam" dologra, hogy teljesen hülyeségek jutnak eszembe
(7)Fehér póló van rajtam és egy farmer..
(8)Ritkán vagyok ideges, de egy-két személy néha úgy fel tud idegesíteni basszus D:
(9)Németet fogok a kövi suliba is tanulni :((
(10)Wááááááá....nem tudoooooom mit írjaaaak xdd
(11)Öhm...gyorsan felejtek ..xD 

2' Válaszaim:
(1)Mi a kedvenc sorozatod? Már voolt :DD Sorry, de nem írom le még 1x :))
(2)Szereted Cher Lloydot? Igen
(3)Miért kezdtél el blogot írni? Húú, ezt már jó párszor leírtam, de a két barátnőm elkezdett történeteket írni, aztán én is belekezdtem :))
(4)Mikor kezdtél el blogot írni? Pontosan 2012.06.24.-én :) Nem rég volt egy éve ♥
(5)Ki lennél egy napra a One Direction-ből? Niall és az lenne az első, hogy odarohannék a tükörhöz és megnézném magam meztelenül :DD XD
(6)Van testvéred? Van :))
(7)Tonic v. Gyömbér? A Tonic iszonyat keserű, így a Gyömbér :D
(8)Milyen bandákat szeretsz még az 1D-n kívül? Union J, Ramstein :)
(9)NYC v. LA? I ♥ LA :33
(10)Kedvenc kaja? Pizza, Brassói, Spagetti
(11)Kedvenc hónap? Március ~ ebben a hónapban születtem^^

3' Kérdéseim:
~ Mi a kedvenc sorozatod? 
~ Szereted Cher Lloydot? 
~ Miért kezdtél el blogot írni? 
~ Mikor kezdtél el blogot írni? 
~ Ki lennél egy napra a One Direction-ből? 
~ Van testvéred? 
~ Tonic v. Gyömbér? 
~ Milyen bandákat szeretsz még az 1D-n kívül? 
~ NYC v. LA?
~ Kedvenc kaja?
~ Kedvenc hónap?

4'Küldöm:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése