2013. július 13., szombat

2. ~ 20.

Hali :)) Igyekeztem hosszúra írni ezt a rész, amennyire tudtam és köszönöm a biztató kommenteket, annyira jól esnek :DD Nem rabolom tovább értékes perceiteket, jó olvasást és komikat milyen lett! :)) xx

Louis beindította a motort, majd elvezetett a nightclubig. Már messziről is hallhattuk, ahogy a zene szól bentről, tehát ma is tele van a helység. Megálltunk egy parkoló szerűségben, én még egy utolsó fegyvert rejtettem el a melltartómba és kiszálltam a többiekkel együtt. Eléggé sötét volt, de amint közelebb értünk a clubhoz ezt az épületből kiszökő fények világították meg a körülöttünk lévő tájat.
Mindenre fel oltunk készülve, még megigazgattam a ruhámat, ezáltal az olló az oldalamnál megmozdult és kissé a húsomba vájt, amitől felnyüszítettem. Mindenki kérdőn nézett rám, hogy mi bajom van már megint.
-Történt valami? - tudakolta Louis.
Legyintettem, hogy semmiség, ennél már rosszabbat is tapasztaltam, csak túl élem..
Az szórakozóhely előtt kígyózó sor állt, aminek franc tudja hol volt vége, mi meg csak szépen odasétáltunk az őrhöz, ami egy hatalmas darab ember volt, a tekintetéről meg ne is beszéljünk!
Zayn csak odasúgott neki valamit, majd elállt az útból és beeresztett minket. Mindegyikőnknek volt párja, Zoo volt Louissal, Sue Liammel, én meg Zaynnel, barátnőimmel a fiúkkal az oldalunkon mentünk beljebb az épületben, amiben nem volt akkora tömeg, mint amire számítottam, viszont a buli ezerrel ment.
Tehát a vonagló testek olykor-olykor nekünk ütköztek. Nem is ismertem őket, talán nem is enfildiek voltak..bár ez nem meglepő, hiszen ismert hely, sokan szoktak idejárni messziről is, na meg mivel egy órányira van Londontól, így érthető a dolog.
Zayn elhúzott valamerre és táncolni kezdett velem. Először nem nagyon értettem mit is akar ezzel, hiszen nem ezért jöttünk ide. Majd közelebb húzódott hozzám, a szívem hatalmasat dobbant.
-Táncoljunk, lazuljunk el! - suttogta a fülembe.
Éreztem ahogy csiklandozza a fülemet, nem ellenkeztem, továbbra is nagyon közel volt hozzám. Éppen egy lassú szám ment, így az a kis távolság is megszűnni látszott.
Nem tudtam volna megfogalmazni a kapcsolatunkat Zaynnel, ilyen barátság extrákkal címet adnék az egésznek. Az ő véleményét viszont nem tudtam erről. De most amúgy sem kezdenék bele egy kapcsolatba se. Hisz annyi minden történt, hogy egy percre sem volt nyugtunk. Komolyan már teljesen elegem van az egészből, legszívesebben otthon ücsörögnék a laptopommal a tévé előtt, késő este meg vadászni mennék. Annyi sok minden változott a "rendes életemhez" képest, egyszerre soknak bizonyult. Meg meg kell mondani, nem voltam az a szemérmes lány, így minden adottságommal éltem és kihasználtam a srácok irányába, aminek ők nem tudtak nagyon ellenállni.
-Jó illatod van! - jegyezte meg Zayn.
Fejemet felemeltem a válláról és nagyokat pislogva néztem rá.
Elmosolyodtam.
-Bruno Banani - motyogtam a parfüm márkáját.
-Nem csak így értettem - vigyorodott el.
Akkor rájöttem. Persze, a vérem illatára gondolt...
-De az a parfümödnek is finom illata van, illik hozzád - mondta azon a férfias hangján.
-Mertél volna mást mondani rá! - böktem a mellkasára.
Lágyan felkuncogott, majd a zene kezdett felgyorsulni, ezért már nem voltunk oly nagy közelségbe.
Pár pillanat múlva megpillantottam a mellettünk vadan táncoló barátainkat, ők is teljes erőbedobással rázták a ritmusra, közben szemükkel kutatták a helységet.
Suzie eléggé vadan táncolt Liammel, aki csak leste a lányt, hogy mennyire jól tud mozogni. Én ezen nem lepődtem meg, Sueval együtt régen jártunk együtt táncra, ő viszont még mindig táncol. Viszont, hogy milyen mozdulatokat tud, azzal meglepett. Azt nem csodáltam, hogy Liam egy pillanatra sem tudta levenni a szemét a lányról, aki teljes kábulatba ejtette. Aranyosak lettek volna együtt, legalább valami jó srác mellett tudhattam volna Suet, akit a barátnőm megérdemelne, mivel eddigi kapcsolatai nem voltak oly fényesek, legalábbis a fiúk akikkel eddig kavart, azokat nem csíptem..és mindig igazam lett, legnagyobb szomorúságomra.
-Hozok piát! - vetette oda Zayn nekem.
Bólintottam, ő meg eltűnt a tömegben.
Én addig mondtam a többieknek, hogy gyorsan elmegyek a mellékhelységbe. Nagy kavalkádok közt, de sikerült rátalálnom.
Izzadtam a melegtől, amikor bementem oda, akkor a hideg szellő csapott meg, ami a nyitott ablakon át szökött be. De nem zavart, jó esett.
Nem volt nagy helység, de célnak megfelelt. A lámpa villódzott, a teremből áthallatszott a tomboló zene dübörgése, kintről meg a ciripelés zaja hangzott fel. Magassarkú cipőmet kicsit levettem, mert már zavarta a lábam és éreztem, hogy ebből holnapra csúnya piros dagadt hely lesz a sarkamon. Elvégeztem a dolgom, majd kilépve a fülkéből a mosdókagylóhoz bicegtem, kezet mostam, figyeltem, ahogy a meleg víz a kezemre ömlik, mikor elzártam a csapot felnéztem a tükörre, ami párás volt és volt valami ráírva.
Mintha ez eddig nem lett volna ott, két kézfej volt rajta, alatta pedig egy név volt, Melissa. Már megint ez a név, egyszerűen megőrjít a tudat, hogy nem tudom ki az. És mit akarhat tőlem? Nem rémített meg a helyzet, hogy már megint valaki rám vadászik, bár már untam a dolgot.
Egy sóhaj kíséretében visszamentem a táncparkettre, ahol a szememmel kutattam Zoéékat, amint megtaláltam őket, csatlakoztam hozzájuk, Zayn átnyújtotta az innivalómat, amit egy húzásra hajtottam fel. Ő elégedetten vigyorgott rám.
-Mi van? Kell egy kis hangulat az estéhez - vontam meg a vállam.
Karjai a derekamra siklottak, majd közelebb vont magához. Louis odament a DJ-hez és valami nyugisabb számot kért, így meghittebben tudtunk táncolni.
Fejemet Zayn vállára hajtottam, majd a poharat egy pincér által cipelt tálcára tettem. Lassan és nyugodtan hullámozott a testünk, csak egymásra koncentráltunk.
-Lisa.. - kezdte el, s egy puszit nyomott a nyakamra - ...ha mindennek vége, eljönnél velem randizni?
Kirázott a hideg minden érintésétől. Fontolóra vettem az ötletet.
-Hmm..majd meglátjuk! - haraptam bele ajkaiba.
Felmordult, majd kezei lejjebb siklottak, a fenekemre.
-Hé srácok, ne itt! - mondta szemrehányóan Liam.
Leszedtem onnan a kezeit és húzni kezdtem a tömegbe. Intettem a többieknek is, hogy jót szórakoztunk, de ideje volna már munkába állni!
Az oldalamba már szinte beleékelődött ollóhoz kaptam és igazgattam kicsit, mert még véres lesz a ruha.
-Te látod valahol? - kiáltotta túl a zenét, ami időközben megint oltári hangerővel bírt.
Megráztam a fejem, majd tovább húztam őt.
Az a kis alkohol is túl soknak látszott, mert szédülni kezdtem tőle. Talán tett valaki bele valamit...á nem, Zayn észrevette volna és akkor nem adja oda.
Még mindig a különös női néven jártak a gondolataim. Talán Melissa elrabolta Harryt. Valahogy összefüggésbe akartam hozni Harryvel, mármint ez egy érzés volt, de nem tudhattam biztosra. Meg kell találnom az illetőt, aki elmesélheti ezt, közelebbről érintett a témában, vagy tud valamit. Mindigis voltak ilyen megérzéseim, de most valahogy ez erősebb volt, kitűnt a többi hasonlóan erős megérzés közül. Nem akartam rákérdezni Zayntől, akinek talán van információja a dologról.
-Itt biztos nincs! Akkor most mi lesz? - fordult felém Zayn, miután vagy ötször körbejártuk a helyet.
Van még egy szórakozóhely, nem is messze, ahol Harryt először láttam, mikor kaptam a parancsot a megölésére. Talán ott van!
-Akkor megyünk tovább! - jelentettem ki.
A fiú intett a többieknek, hogy jöjjenek utánunk.
Kimentünk a szórakozóhelyről. Barátnőim már eléggé kivirult fejjel támolyogtak és próbálták megtalálni az egyensúlyt, de a magassarkú cipőjükkel kevésbé sikerült ez. Liam megtartotta Suet, aki majdnem belezuhant az egyik szemetesbe. Zoé még mindig táncolt a fejében megragadt zenére, Louis terelte őt a helyes irányba. Én kicsit szédültem, így Zaynbe karoltam, aki a bal oldalamon támogatott.
A hideg széltől libabőrös lettem, viszont már magamnál voltam, ha nem is teljesen, de kevésbé szédültem. Barátnőimmel a cipőnk halkan kopogott az utca aszfaltján, baglyok huhogására lettem figyelmes, megnyugtatott.
Egy árnyra lettem figyelmes, nem mesze tőlünk. Elengedtem a fiú karját.
-Menjetek előre, nem messze van egy bár, ilyen vámpírbár, gondolom ismeritek fiúk! Én is mindjárt jövök! - jelentettem ki.
-Lisa, ennek sosincs jó vége! - találkoztam össze Zoo aggódó tekintetével.
-Zoénak igaza van! - értett egyet Zayn és védelmezően átkarolt.
Lehámoztam magamról karjait, nem bírtam mikor valaki ennyire talpraesettnek tart.
-Ha bármi történik, remélem tudjátok, hogy képes vagyok vigyázni magamra! - tettem csípőre a kezem.
Zayn egy apró puszit nyomott a homlokomra, majd válaszképpen elindult a bár irányába, majd a többiek is követték. Gyalog is meg lehet tenni az utat, hiszen nem nagy távra van innen.
Mikor már eléggé messzire kerültek tőlem, útra indultam és egy sötét sikátorba találtam magam, egy emlék csapódott belém, amikor egy hosszú ruhájú nőt láttam, aki meg akart ölni, utána én meg elszaladtam tőle.
Most szintén egy lány volt ott, ismertem, legalábbis láttam már valahol. A hold fényében láttam, ahogy hosszú szőke tincsei vállára omlanak.
-Patty? - lepődtem meg.
-Mi ebbe olyan meglepő? - mosolyodott el.
-Semmi, csak nem rád számítottam.. - feleltem.
Tett előre egy lépést, s karba font kézzel állt meg, engem méregetett felvont szemöldökkel.
-Mit keresel itt? Talán a vámpírbarátaiddal bulizol? Ne, ne is tagadd, az ötből négy biztos vámpír!
-Mit akarsz tőlem?
Nem értettem, most le fog hordani, mint anyukám, hogy mekkora hülye vagyok, hogy kockára teszem az életem holmi vérszívók miatt?!
-Közel vannak, közel vagyunk! Te és a haverjaid, vigyázzatok, mert nem biztos, hogy túl élitek az égetőket! - figyelmeztetett.
-Tudsz valamit a vámpírégetésekről az erdőben?
Remény gyulladt bennem, hogy hátha valami információja van erről, hisz minél előbb el kell kapni őket, mert szabályt szegtek és mivel nincsenek bejelentve, ezért rosszabbul is járhatnak. Csakhogy ha okosak, akkor jól elrejtőznek. Ahhoz is terv kell, hogyan csalogassuk ki őket, maguktól nem esnek a kezünkbe!
-Arról csak annyit, hogy inkább tartózkodjatok tőlük! Nem nézik kit végeznek ki és ha te is velük vagy...hát annak nem lenne szép vége!
-Honnan tudsz ilyenekről?
Csak elmosolyodott, nem válaszolt, majd felém sétált, elhaladt mellettem, de egy pillanatra megállt és közel hajolt.
-Kerüld telihold idején azt az erdőt! - suttogta.
S eltűnt onnan.
Megráztam a fejem, nem értettem. De csak nem válaszolt rá honnan tudja ezeket. Újabb lyukas helyek vannak az egész sztoriban, amik még felderítésre várnak.
Csak aztán értettem meg a lényegét, hogy mit akart valójában elmondani ezzel az egésszel. Nem véletlenül jöttek ide a vadászok, egy céljuk biztos hogy van. Mégpedig végezni akarnak velünk. De vajon miért? Mi lehet ez a nyomós ok, amiért megölnének engem és a srácokat?
Megráztam a fejem, majd elindultam a bár felé, kicsit gyorsabbra vettem a tempót és amennyire egy magassarkúban ment, futásnak eredtem. Táskámat magam mellett szorítottam és az ismerős környéken vonultam végig, amíg meg nem érkeztem a hely elé.
Sötét sikátor, egy ismerős őr állt előtte, újabb emlékek villantak be, hogy mikor utoljára jártam itt, valószínűleg a balesetem előtt, akkor ő is itt volt. Már majdnem mindenre kezdtem visszaemlékezni.
Most egy nővel beszélgetett, pár hangfoszlányt elcsíptem. Valami olyasmiről volt szó, hogy levitt valakit a pokolba. Na jó, kicsit furcsán hangozhatott, ilyenkor csak simán el kell menni a közeléből és hanyagolni a téma fejtegetését, de az én érdeklődésemet nem is kicsit keltette fel.

3 megjegyzés:

  1. Hűűhaaa! *-* Nagyon jó lett,és remélem már nemsokára meg találják Harryt. Ezt a történetet jól össze hoztad :D Kíváncsi vagyok mi lesz belőle később.Siess a kövivel mert nagyon várom *-*♥♥♥♥

    VálaszTörlés
  2. Ez tök jó rész lett. Imádom az egész blogot. Gyorsan kövit!!!

    VálaszTörlés