2013. augusztus 12., hétfő

Díj(19x)

Nagyon szépen köszönöm a díjat Zsoo.*nak, annyira imádom, hogy ennyi díjat küld nekem^^
Szabályok:
Írj magadról 11 dolgot!
Válaszolj 11 kérdésre!
Tegyél fel 11 kérdést! /tuti visszakérdezek!!/
Küld tovább 11 embernek! /tuti nem lesz 11!!/

Magamról:
1.Olyan aranyosak a halak^^
2.Kéne hoznom még sütit, mert elleszek egy darabig ennek az írogatásával :D
3.Csütörtökön megyek mamám temetésére és őszintén nem vágyom rá.
4.Törpillás bögrém van, meg dominóm is van olyan.
5.Szeretem a narancsot, a banánt, meg a dinnyét :)
6.Szoktam játszani GTA-val :))
7.A hotelbe akkora szobánk volt, mint az enyém, és mindez három embernek....csak h tudjátok az én szobám nem annyira nagy ;)
8.Tegnapelőtt anyuval megnéztük az Óriásölőt :)) Annyira jó volt kettesbe filmezni..:)
9.Tegnap egész délután ennek a blognak az uccsó részét írtam :)
10.Lassan kéne készülődni felmosni xd
11.Akármennyire is új iskola, új barátok, új emberek, új lehetőségek...Én nem várom a sulit... ><

Válaszaim:
Mióta blogolsz?2012.06.24 :)
Mi inspirál ahhoz, hogy elkezdj írni? Igazából bármi tud, nem tudnék konkrétumot mondani erre :)
Cicát vagy kutyát tartanál szívesebben? Én inkább macskás vagyok, de mindkettőt.
Mi lenne a neve? Leeroy, Marcel, Veronica...xddd
Akarsz jogosítványt? Igen :D
Motorra megvan a jogsid? Még nem, de tervezve van :DD
Ha lenne három kívánságod, mi lenne az? Semmi, mert így jó minden, ahogy van..Én nem kavarok be semmibe :)
Mitől félsz a legjobban? Lift, pók, sötét...
Szerintem milyen lesz a jövő? Szerintem olyan lesz amilyen lesz :)
Szeretsz fürdőbe járni? Is-is
Kedvenc évszak? Tavasz.

Kérdéseim:
Mióta blogolsz?
Mi inspirál ahhoz, hogy elkezdj írni?
Cicát vagy kutyát tartanál szívesebben?
Mi lenne a neve?
Akarsz jogosítványt?
Motorra megvan a jogsid?
Ha lenne három kívánságod, mi lenne az?
Mitől félsz a legjobban?
Szerintem milyen lesz a jövő?
Szeretsz fürdőbe járni?
Kedvenc évszak?

Küldöm:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése