2013. augusztus 12., hétfő

Díj(18x)

Nagyon szépen köszönöm a díjat  BloggerGirl▲-nek!! :)) 


Szabályok:
Írj magadról 11 dolgot!
Válaszolj 11 kérdésre!
Tegyél fel 11 kérdést! /tuti visszakérdezek!!/
Küld tovább 11 embernek! /tuti nem lesz 11!!/

Magamról:
1.Nagyon örülök, hogy ennyi díj érkezik, de így egyszerre nehéz összefoglalni mindent ><
2.A hotelbe sok fini kaja volt^^
3.Muffin is volt, kedvencem :D
4.Csak az uccsó napokban volt csokis, és az a legjobb
5.Voltam csokigyárba
6.Egy csomó fajta csokit kóstolhattam meg!
7.Volt Chilis, narancsos, pálinkás, boros, étcsoki, gömbölyű, kocka, virágos *o*
8.Rosszul leszek a hajóban :S
9.Voltunk hajókázni, én meg majd elrókáztam magam utána ><
10.Úgy leégtem, hogy ilyen piros csíkban látszik a lábamon hol volt rajtam gatya.
11.De az még semmi, a leégéskor rövidnadrág volt rajtam, ezért olyan messziről a folt, mintha harisnya lenne rajtam xdd

Válaszaim:
Korod? 14
Disney Channel or Comedy Central? CC :DD
Kedvenc dal?Ed Sheeran - Kiss Me
Szülinap? március 4.
Milyen számodra a legjobb barát? Önmagát adja :))
Miért döntöttél úgy, hogy blogírásba kezdesz? Mert egyik barátnőm is elkezdte és akkor már én is, én is, én is :D xDD
Mit gondolsz a kengurukról?Olyan...szőrösek (?) o.o
Hol laksz? Házban ;)
Kedvenc süti? Mind1, csak sok legyen rajta a tejszínhab, meg fini legyen :33
Tervek a jövőre nézve? Meglátjuk :D
Mit gondolsz a blogodról? Nem nagy resztés...:/ :)

Kérdéseim:

Korod? 14
Disney Channel or Comedy Central
Kedvenc dal?
Szülinap?
Milyen számodra a legjobb barát?
Miért döntöttél úgy, hogy blogírásba kezdesz?
Mit gondolsz a kengurukról?o.o
Hol laksz?
Kedvenc süti?
Tervek a jövőre nézve?
Mit gondolsz a blogodról?
Küldöm:
Petrusska.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése