2013. augusztus 12., hétfő

Díj(17x)

Nagyon szépen köszönöm a díjat Rose Kingnek, aki ráadásul nagyon sokszor kommentel, aminek hálás vagyok! :))
Szabályok:
Írj magadról 11 dolgot!
Válaszolj 11 kérdésre!
Tegyél fel 11 kérdést! /tuti visszakérdezek!!/
Küld tovább 11 embernek! /tuti nem lesz 11!!/

Magamról:
1.Sütit eszek most éppen, ez lesz a reggelim xdd
2.Mindig olyan nehezen megy az ilyenekre válaszolnom..
3.Fel is kéne mosnom...xdd
4.Régebben HSM rajongó voltam^^
5.Kiskoromban Zack Efront mindig macskaképűnek hívtam xdd
6.Szerintem Avicii helyes :33
7.A zenéjét is bírom :D
8.Félek a liftben!!!! o.o
9.Afrikában vannak ugrópókok, ugyhogy oda sose megyek!!
10.Tartózkodok a pókoktól.
11.Szeretem a sütiiiitt^^

Válaszaim:
Mióta írsz blogot? 2012.06.24. óta :))
Ha tehetnéd, kivel játszanál egy filmben? Nem lennék színész :DD
Kedvenc zenéd? Ed Sheeran - Kiss Me
Mit szoktál csinálni mikor elakadsz az írásnál? Öhm...nem írom tovább, majd kövi nap folytatom :))
Van háziállatod? Igen :D
Korod? 14
Kedvenc kajád? Spagetti, Pizza, Brassói
Pasi ideálod? Nem írom le a konkrétumokat, inkább személyt mondok, Ed Sheeran és Niall Horan ♥
Szerelmes vagy? Nem :DD
Cola vagy víz? Nem szeretem a kólát, ugyhogy víz :)
Cica vagy kutya? Macskás vagyok, de egyaránt szeretem mindkettőt :)

Kérdéseim:
Mióta írsz blogot?
Ha tehetnéd, kivel játszanál egy filmben?
Kedvenc zenéd?
Mit szoktál csinálni mikor elakadsz az írásnál?
Van háziállatod?
Korod?
Kedvenc kajád?
Pasi ideálod?
Szerelmes vagy?
Cola vagy víz?
Cica vagy kutya?

Küldöm:
Bo.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése