2013. augusztus 12., hétfő

Díj(15x)

Nagyon szépen köszönöm a díjat Zsoo.*nak, aki már számtalanszor küldött nekem díjat :))
Feladatok:
1) Írd le milyen létfontosságú dolog történt veled a héten!
2)Válaszolj a kérdésekre a megadott feladattal.
3)A képek alapján rakd össze a mondatot!
4)Küld el ezt a kedvenc blogjaidnak!

1, Fontos esemény!
Mivel hétfő reggel van, ezért ezen a héten nem történt még semmi. Ezért legyen ezelőtti hét:) Akkor voltam nyaralni, Sopronba voltunk, ahol nagyon sok helyen nem voltunk, első ok, hogy kikúrt meleg volt, második ok, hogy anyukám nem nagyon tud járni, mert beteg.
Ugye két héttel ezelőtti csütörtökön mentünk a szállodába, első pillantásra majd leesett az állam, amikor megláttam mekkora bazi nagy ez az izé, igen, később, mint megtudtam, 9 emeletes. Mi az ötödiken laktunk, de ez először nem volt ilyen egyszerű. Mert amikor beléptünk a szobába, egy pici kis helység fogadott, pici tévével, normál szekrénnyel, egy franciaággyal, meg egy matraccal a földön. Én csak néztem...el sem tudtam képzelni, hogy minek lehet az a matrac a földön, csak aztán jöttem rá, hogy azon kéne aludnom, azon a véleményen voltam, hogy ezt csak viccnek szánhatták, de nem! Aztán lementünk a hallba, ahol kértünk egy ágyat, mert ez nem ágy volt, hanem matrac!!! És azért 7 éjszakát csak nem húzok le benne, nem estem a fejemre! Akkor teherlifttel mentünk a mittudjam én hányas emeletre, talán a 8.-ra, de nem biztos. Azzal a gyönyörű kék szemű fiú kísért oda minket, megnéztük az ágyat, végre rendben volt, felhívta a srác a nemtom kit és azzal átvitték az 531-es szobába, vagyis a miénkbe, a matrac helyére. Utána persze felhoztuk a cuccokat, én meg bevonultam a wc-be és röhögve meséltem barátnőmnek az eseményeket...xDD
Sok időt töltöttem lent a hallban, hát ne tudjátok meg mi volt. Érdekesebbnél érdekesebb alakok hagyták el a szállodát, vagy éppen jöttek. Akkor a pincérsrácok ott suhant el, mert végezték a dolguk...De persze innentől már egy másik történet :))

2. Kérdések:
Hunyd le a szemed, és gondolj a kedvenc színedre!
Most gondolj arra, milyen színű a szobád fala!
Ha megtörtént, akkor ehhez a két színhez tartozó kérdésre a választ fejtsd ki részletesen!
Fekete: Hogy állsz a suliban? Milyen lett a bizonyítványod?
Fehér: Ki/kik a példaképed/id? Miért?  
Piros: Mi volt életed legcikisebb sztorija?
Kék: Milyennek mondanád a stílusod?
Zöld: Miért éppen ezt a témát választottad az íráshoz?
Sárga: Voltál már szerelmes? Van párod?
Rózsaszín: Melyik a kedvenc évszakod? Miért?
Egyéb: Mitől lennél a legboldogabb? 
Kedvenc szín: kék ~ Milyennek mondanád a stílusod? Kata style xddd
Szoba falszín: sárga ~ Voltál már szerelmes? Van párod? nem voltam még és nincs^^

3. Rakd össze a mondatot!
Kép #1
 Ami kijött: After the BRIT awards Liam and I went to McDonalds. When we were there we had sex in a bed.~ A brit awards után Liam és én elmentünk a McDonalds-ba. Amikor ott voltunk, szexeltünk az ágyban.
Én nem szólalok meg inkább xddd

Kép #2
Ami kijött: One Direction and I played charades. And I kissed Niall. ~ A One Direction és én kitalálósdit játszottunk és megcsókoltam Niall.
Hát oké, az előbb még Liammel hancúroztam, most meg Niallt csókolgatom...korrekt xdd

Kép #3
Ami kijött: Otthon Louissal minden vasárnap lefeküdtem, mert végre meg merte/m tenni.
Tehát, az egész bandára mindjárt rámászok xdd Eddig Liam, Niall, most meg Louis....na jó, Niallel, csak pici csók volt...xddd

4.Küldöm:

2 megjegyzés: